Castigatoarele concursului " Just one little giveaway"

Hey girls!

    Iata ca a venit si momentul sa anunt cele doua castigatoare.Vreau doar sa fac cateva remarci vis a vis de concurs: am cerut ceva si degeaba! V-am rugat sa imi spuneti de ce vreti premiul 1 sau 2. Destul de putine fete s-au conformat cerintelor. Pentru ca majoritatea v-ati  pus fix la final sa va  inscrieti pentru concurs,cred ca astfel de giveaway uri cu random.org nu vor mai exista,pentru ca nu prea e ok  fata de restul care se inscriu imediat... Ma rog,random.org m-a surprins in cateva ocazii si a ales chiar si numere micute. Am fost indulgenta inclusiv cu inscrierile,nu v-am verificat ca la carte,asa cum ati lasat in comentariu asa v-am inscris V-am verificat in schimb random :))


Nu au fost multe inscrieri,daca nu faceam cate doua entry uri de persoana .Majoritatea ati preferat premiul 1, putine fete au ales premiul 2.

Participantele la acest concurs (am eliminat comentariile mele si cele care nu aveau legatura cu vreun entry la concurs):




   Stiu ca am mentionat aici ca voi alege ambele castigatoare cu random,dar mi-am permis sa schimb putin regulile si sa ofer un premiu cuiva care stiu sigur ca isi doreste produse Essence! Cum primul premiul contine doua produse Essence si acela era premiul care si-l dorea si ea,il ofer ei.
   E vorba de o fata care a pus o poza pe 15 mai ( cand nici macar nu incepuse concursul meu!) pe pagina ei personala de FB. Numele ei e Laura si o sa las doar o poza sa va lamuriti (i-am sters numele de familie,sa nu fie probleme):


              Felicitari Laura B!
*Produsele castigate:

Castigatoarea aleasa de radom.org  (am capturat si am facut video ca sa nu mai existe discutii):



Ca sa nu va chinui sa va uitati la filmulet si sa va tin in suspans va spun doar ca random.org a ales-o pe

                           Felicitari Anka!

 Anca te rog sa imi spui daca accepti premiul 2,daca nu voi face o noua extragere.
Stiu ca tu iti doreai premiul 1,deci nu e cu suparare.
 *Produsele castigate:

Va multumesc pentru participare si sper sa nu fiti triste,astfel de ocazii vor mai exista!

O zi cat mai frumoasa si insorita! La mine ploua... torential!

LAST EDIT: Acum se vede exact numarul castigator din primul video. :)

Astept e-mail de la castigatoare pe bazardeimpresii [at]yahoo[dot]com cu adresa si numele unde vreti sa va livrez premiile.

Pupici,
Andreea

Supercounters