Rambles & Tag: This or That & Sunday's Post

   Ieri am avut o zi de "shoppinguiala",desi era prevazuta ca fiind zi de invatat.Azi am compensat si am invatat.Huh.Am gasit o gramadaaaaaaaaa de reduceri la Reserved,H&M,New Yorker,Terranova but... inimioara mi-a saltat dupa cateva lucrusoare de la H&M pe care le-am si luat.Si inca cateva bluzite basic de la New Yorker ca prea erau tentante preturile plus  doua incaltari de la  Deichmann  ( de data asta am trisat,nu am mai ales clasicul Bata!)
    Nimic,nici un fel de cosmetice  pe langa asta! Azi mi-am cumparat un demachiant Garnier Sensitive pentru ca ramasesem in pana de demachiant!Astept cu nerabdare pensulele Sigma si un colet din tara. Eh uite,cum era sa ma pacalesc singura ca am zis big no-no cosmeticelor,vinerea trecuta am comandat un erase paste Benefit care ar trebui si el sa ajunga.Mi s-a luat de nuanta nr  2 erase paste care zau,e prea inchisa o idee pentru mine.
     Si atat cu shoppinguiala pe luna asta! (exceptie: paduri demachiante!)








 Tag: This or That


 Am primit un tag cute de la Lauren si Anda,multumesc fetelor! :*

MAKE-UP

Blush or bronzer -Bronzer pentru ca ma avantajeaza mai mult avand in vedere nuanta tenului meu!
Lip-gloss or lipstick -lipgloss all the way!
Eyeliner or mascara - Mascara fara doar si poate!
Foundation or concealer - fond de ten !
Neutral or color eye shadow - Neutral of course!
Pressed or loose eye shadows - Pressed! Am folosit si loose,dar parca imi plac mai mult cele pressed.
Brushes or sponges -Pensule


NAILS

OPI or china glaze
- OPI.
Long or short - short nails.
Acrylic or natural - Natural! N-am avut niciodata acrylic.
Brights or darks - Cel mai mult cred ca ma avantajeaza dark :)
Flower or no flower - No flower!


BODY

Perfume or body splash - Parfum.
Lotion or body butter - body butter!
Body wash or soap - bdy wash ofc!
Lush or other bath company - Alte companii.. Nu zic nu nici Lush, dar nu le-am incercat niciodata.


 FASHION

Jeans or sweat pants - Jeans :))
Long sleeve of short - Long sleeve. Dar vara ma sacrific cu short :))
Dresses or skirts - Rochite,rochite!
Stripes or plaid -  Stripes..
Flip flops or sandals - Sandals. La plaja flip flops.
Scarves or hats - Scarves!
Studs or dangly earrings - Studs, pentru ca am mai multi, dar cand am parul prins, dangly.
Necklaces or bracelets - Necklaces definitely!!
Heels or flats -Avand in vedere  ca duc o viata destul de activa si sunt inalta,flats! La ocazii mai port si heels.
Cowboy boots or riding boots - Cowboy boots :D Mi-au placut dintotdeauna, dar n-am avut niciodata.
Jacket or hoodie - Port mai mult jackets, dar ma simt la fel de bine si in hoodies :D



HAIR

Curly or straight - Amandoua!
Bun or ponytail - Bun
Bobby pins or butterfly clips -  bobby pins
Hair spray or gel - Hair spray,
Long or short - Long din clasa 10 a :))
Light or dark - Incerc sa ajung la ... medium?!
Side sweep bangs or full bangs - Side sweep
Up or down - up
Rain or shine - Shine :)
Summer or winter - Winter, ca tot is nascuta in decembrie :D
Fall or spring - Spring !
Chocolate or vanilla - Vanilla ice! :D
East coast or west coast - Ambele :D

Dau tag-ul la toate fetele care citesc aceasta postare,dar mi-ar placea sa vad tag-ul si la:
Georgiana, Iela, Special Koko, Adyna, Ami, Little D, Iulia Badita ,Karmen, Ancutza,Simi.



Sunday post

Am văzut: multe hainute la reduceri :)) Le-as fi luat pe toate acasa cu mine :D

Am ascultat: in disperare trance si in special meldodia asta  Tiesto - Just Be

Am citit: documentatii Cisco :))

Am făcut:  salata de fructe.. yuuumy

Am mâncat: inghetata,salata de fructe,salata de cruditati.

Am băut: cafea,apa minerala.

Am gândit: ca vreau vacanta!

M-am bucurat: ca mi-am luat cateva hainute H&M la preturi bune. Si ca am primit un buchetel de flori!
E prima data cand primesc floarea soarelui,yey!



M-am enervat: nu m-am enervat deloc.

Mi-am dorit: sa mai am zile ca ziua de 10 iulie a acestui an sau aia de ieri :D

Click: Facebook si bloguri,Cisco stuff.

M-am mirat: ce repede trece timpul!!!



Pupici,
Andreea

Supercounters