Review: Fard de pleoape natural MELANGE - Benecos

  Am primit acest fard in urma cu ceva timp,mai exact pe la sfarsitul lunii aprilie,de la Adyna.Pentru ca trecusem printr-o perioada "no make up" atunci,decat fond de ten,blush si rimel,am asteptat ceva timp ca sa ii pot face un review acestui produs.

Descrierea oficiala a acestui produs:

Fard de pleoape 100% natural, obtinut prin tehnologia speciala NATURAL BAKED COLORS, prin care fardurile sunt tinute intr-un cuptor la temperaturi inalte timp de cateva zeci de ore, pentru a obtine o intensitate stralucitoare, fara adaos de ingrediente chimice nocive.
Fardul de pleoape Benecos are o textura foarte fina, si o culoare radianta. Pentru un look vibrant, puteti aplica fardul umed.


0% Parafine. 0% Silicon. 0% Parabeni. 0% PEG.Produs natural certificat BDIH.
Producator: Benecos  
Conţinut: 3,5 g
Pretul unui fard e de 35 RON,se gasesc si in Plafare.

Ingrediente: Mica, Simmondsia chinensis (jojoba) * ulei din seminţe, Ricinus communis (ricin) ulei din seminţe *, Glicerina, * Caprilat GLICERIL, Parfum (uleiuri esentiale) *, sodiu LEVULINATE *, * anisate de sodiu, lecitină, Dehydroxanthan GUM, tocoferol, ascorbil palmitat , Helianthus annuus (floarea soarelui) seminţe oleaginoase, Rosmarinus Officinalis Extract, TIN OXID * (+ / - (poate conţine) CI 77891, CI 75470, CI 77491, CI 77499, CI 77 510)).
*agricultura ecologica


 
Parerea mea despre acest produs:
  • E primul meu fard de pleoape natural,deci aveam ceva emotii cu aplicarea &stuff,dar se aplica la fel ca un fard obisnuit
  • Are textura placuta,e destul de rezistent la transfer- 4 ore rezista lejer pe pleoape fara primer,nu se strange in pliuri! In conditiile in care majoritatea fardurilor mi se strang in pliuri exceptie facand acest fard,cele MAC si cele Sleek.Da,fardurile Essence mi se strang in pliuri daca nu pun primer de ochi.
  • Am aplicat si fardul umed si e superb! E mai intens si parca mai rezistent pe pleoape.
  • Nuanta Melange e shimmery,e o nuanta placuta de mov-gri
  • e un fard copt,eu incercasem ceva de la Alverde DM si nu mi-a placut deloc cum se prezenta acel fard. In schimb acesta imi place foarte mult!
  • Imi place ca nu contine parabeni si silicon!
Mai multe despre fardurile Benecos gasiti si aici,pe blogul Adynei.Voi ati incercat fardurile Benecos?

Supercounters