Update Giveaway Sleek Make up +Thboxes

   Fetelor as vrea sa va anunt ca mi-as dori sa inchei acest giveaway mai devreme cu o zi din cauza faptului ca la mine lunea e o zi mega obositoare la munca si voi avea suficient de muncit cu listele celor doua premii,deci imi va lua ceva timp. Ma gandesc serios sa iau modelul lui Ami si sa ofer un premiu fetei care a avut cele mai multe like uri la o poza, iar premiul urmator ales de random.org.Ma mai gandesc oricum la decizia asta .

 Asadar maine 9 Iulie e ultima zi de inscriere la giveaway ul meu.Duminica 10 Iulie voi anunta castigatoarea pe seara,dat fiind faptul ca pana dupa amiaza eu sunt la munca.
  Deja am in plan inca vreo doua giveaway uri,toata luna Iulie va fi plina de premii si stiti de ce? Pentru ca blogul meu face fix 3 anisori! Trebuie sa recunosc ca poate nu m-am ocupat suficient de el,cel putin in primul an al existentei acestui blog abia am scris.Oricum ar fi ,eu nu ma asteptam "sa ma tin" de acest loc virtual si cumva credeam ca voi renunta la el.Nu stiu daca in urmatorii 3 ani va mai rezista blogul acesta,dar cu siguranta vor fi schimbari majore: de aspect,de domeniu pe viitor.

Daca nu v-ati inscris inca la giveaway,aveti sansa sa o faceti astazi si maine.Mai multe detalii aici.Premiile nu sunt multe,dar vor fi oferite cu drag. Va multumesc!



Pupici insoriti,

Supercounters