Dezamagire cosmetica: Vichy - Normaderm Crema Hidratanta Antiimperfectiuni

 Well dupa cum v-ati dat seama din titlul pe mine Vichy Normaderm m-a dezamagit profund.Asta nu inseamna ca pentru una dintre voi acest produs nu i se va potrivi!
Sa va spun parerea mea vis a vis de aceasta crema.Cam la toate revistele cumparate primeam cate o mostra de Vichy Normaderm.Trebuie sa recunosc ca le-am incercat dar nu parea nici bine sa imi faca,dar nici rau.
Intamplarea face ca aceasta crema sa mi-o daruiasca cineva.Si atunci evident am testat-o fara sa vreau.

 Hai sa vedem cu ce se lauda aceasta crema:

Descriere: epidermul este transformat, zonele lucioase dispar, roseata este vizibil redusa, tenul este hidratat. Dupa 4 saptamani de utilizare excesul de sebum este controlat, relieful tenului este uniformizat, imperfectiunile sunt reduse. Actiune anti-recurenta asupra porilor timp de 2 saptamani.

Indicatii: Recomandata persoanelor care au un ten cu imperfectiuni(pori astupati, roseata, relief neregulat)

Administrare: aplicati pe toata fata, evitand conturul ochilor, dimineata si/sau seara pe pielea in prealabil curatata

Well acum pot sa vin eu si sa zic ca aproape nimic din tot ceea ce insira reclama nu face?! In primul rand mostrele mi-au dat impresia ca au continut o crema care nu mirosea intens a alcool,asa cum miroase crema din produsul full size...
Singurul lucru care il face aceasta crema,cel putin in cazul tenului meu,e ca i-a oferit o oarecare luminozitate,si cu asta m-a si pacalit: am folosit-o cam o saptamana ...
Nu este o buna baza de machiaj,am incercat sa o folosesc de doua ori asa.In plus, crema forma pe fata un fel de pelicula si nu oferea nici cea mai mica senzatie de confort tenului. Nu vreau sa fac antireclama produselor Vichy, dar mie personal produsele Normaderm nu mi-au adus satisfactia asteptata.


Nu ma asteptam sa faca minuni,dar ma asteptam sa faca ceva.Ceva-ul ala pentru care aceasta crema de 50 ml se vinde la un pret de 80 RON.

Un plus al acestei creme,asta daca va place crema bineinteles,e flaconul cu pompita,care permite sa folositi exact cata crema doriti fara a o risipi.
Acesta crema spune ca matifiaza?! Lasa o pelicula grasa....


Vichy Normaderm crema hidratanta anti-imperfectiuni:
Prezentare : Flacon 50 ml cu pompita
Textura : gel-crema
Miros : miros intens a alcool!!
Adresabilitate : ten mixt si gras, cu imperfectiuni (zic ei!)
Termen de valabilitate : 12 luni de la deschidere
Pret : ~80 lei, disponibila doar in farmacii.

Si ca sa nu ziceti ca am ceva cu Vichy,cititi si review-ul pozitiv al lui Jules.
Am tenul mixt  si aceasta crema clar nu imi este potrivita.Voi ce parere aveti de aceasta crema,ati folosit-o? Va tenteaza?


Pupici,
Andreea

Supercounters