Leapsa cu dorinte

 Intentionam sa fac niste review uri nu prea friendly la cateva produse dar am primit o leapsa draguta de la Georgiana,asa ca ma grabesc sa o onorez.Nu de alta,dar m-as simti vinovata sa aman postarea asta :) Multumesc sweetie!

Trebuie sa enumar 5 mari dorinte, legate bineinteles de viata mea, nu wishlist cosmetic. Iata topul meu :

1.Sa vizitez cat mai multe colturi ale lumii.Bineinteles ca am si preferinte,pe care sunt sigura ca unele dintre voi le stiti deja. Mi-as dori tare mult sa vad Olanda ,si ma gandesc mai degraba la Amsterdam/Rotterdam.Mi-ar surade foarte mult si sa locuiesc acolo,dar sunt vise,deh!


 Sa am o vacanta in Bali (stiu ca v-am plictisit deja cu dorinta asta,dar eu chiar vreau!)

Pe lista mea de tari ar mai fi America,Elvetia,Belgia,Germania,Spania,Thailanda si sa revad Italia.Huh!


Nu in ultimul rand mi-as dori sa pot avea ocazia sa fac un tur al Romaniei cu cele mai mari orase/atractii turistice.

Mi-as dori sa locuiesc din nou in Iasi,ah ce dor imi e de orasul ala! Si cand ma gandesc ca am locuit apoape doi ani de zile acolo inainte sa vin aici....


2. Sa fiu fericita si sa ma simt implinita.Si sa am copii.Doi. Si toata lumea draga mie sa simta acelasi lucru: sa fie iubiti,sanatosi,fericiti cu totii. Cam greu de realizat asta nu? :(



3. Sa am o casa cu o gradina imensa,cu pervaz ,cu ferestre mari,camere aerisite si in culori calde.
Eventual sa vad marea de la fereastra....




4.Sa fac poza intr-un "lan" de maci ,niciodata nu am avut ocazia sa vad o gramajoara de maci la un loc. O dorinta ciudatica nu? :)



5. Sa gasesc un loc care sa imi permita sa ii spun "acasa" fie ca e in Romania,fie in alta tara.Si job-ul ideal! Dorinta asta parca tine tot de fericire si implinire personala ,nu?


Ar trebui sa dau leapsa asta cu dorinte cateorva fete ,deci predau "stafeta" la : SuperficialBeauty,Camelia, Federova ,Lauren si Let's make a diva. (pentru ca leapsa e cu 5 dorinte,eu am enumerat cinci fete)
Cine mai doreste o poate face cu placere! Pentru cine nu are blog,chiar as vrea sa vad la sectiunea comentarii lista voastra de dorinte.Primele 5 evident.


In alta ordine de idei,va place mega aspectul blogului meu facut de SuperficialBeauty? Ta na na!
Ma bucur ca un copil acum :))


Pupici,
Andreea

Supercounters