Obsesia zilei

 Obsesia zilei a fost melodia asta care desi are  videoclipul  destul de kinky,versurile si vocea lui Bryan Adams imi plac la nebunie.In copilarie era unul dintre cantaretii mei favoriti pe care ii adoram atat la capitolul prestatie muzicala cat si la aspectul fizic.




Am o stare de neliniste,de dor,de nebunie... de orice! Vreau la plaja,imi e dor de Italia si visez sa te intalnesc . Azi nu m-am putut concentra deloc la munca.Am crezut ca e vorba doar de cele  doar  patru ore de somn de azi noapte,dar  a fost inca o zi in care am facut "terapie" prin muzica. Nu stiu cum voi cum sunteti,dar eu ma regasesc in muzica... As vrea sa ajung in seara asta intr-un club si sa dansez pana dimineata. Pacat doar ca e marti... si ca am incercat sa fiu o pasagera in propiul amor si nu mi-a iesit.

You want it you got it...



Pupici,
Andreea

Supercounters