Leapsa

 Am primit o leapsa draguta de la Cristina asadar o onorez cu ceva intarziere.Thanks!

1. Sa incepem cu ceva simplu. Revista preferata. Argumentati.
Aveti idee de cat timp nu am mai citit reviste? :D Totusi aleg Elle din simplul fapt ca mi se pare bine structurata.




2. Culoarea preferata.
Albastrul!


Primul trandafir albastru si unicul primit de altfel,l-am primit pe la 16 ani de la un tip care cu siguranta nu il voi uita niciodata exact pentru asta.Ma uitam la trandafirul ala ca la o minune.... Il am si azi,presat,intr-o carte...


3. Serialul preferat.
Nu am serial preferat,pentru ca nu prea am timp....


4. Emisiunea preferata. 

  Nici emisiune preferata.Dar ma uit la Top Gear si South Park,se pune?






5. Cartea preferata.
Am multe favorite,dar ma opresc la una:  James Clavell -Shogun





6.Cantecul preferat
 Pot sa aleg doar unul?! NU


Asa ca va fac un " top 10" cu primele care imi vin in minte acum si pe care le am tot ascultat:

Tiesto-Just Be
Roger Sanchez -Another chance -Original Mix
ATB - Ecstasy (Official Video HD)

Vita de Vie -Visare
Dj Project -In lumea ta
Deep Dish -Say Hello
Laura Stoica -Mai frumoasa

Bryan Adams - Let's Make A Night To Remember 
Bon Jovi- It's my life
Directia 5- Si ce daca


7. Filmul preferat.
Pulp Fiction



8. Blogul preferat      
Hum... greu de decis.Pot sa sar peste?


9. Cantaretul preferat
Greu de decis.Dar as spune Bon Jovi.



10. Tara preferata.
Olanda! Suna stupid,ca niciodata nu am vazut-o,dar la ce obsesie am facut pentru ea,as garanta ca imi place.







Dau leapsa mai departe catre:
Little D
Anda
Georgiana
Federova
Miss Z
si care mai doreste,sa se serveasca! :))
    

Weekend cat mai placut si relaxant! Eu acum plec la work dar va las ceva:

 
Pupici,
Andreea

Supercounters