Rambles & some shopping stuff

  Pentru mine e clar ca perioada asta nu e tocmai una buna in ceea ce ma priveste,de fapt incep sa cred ca perioadele bune chiar s-au cam terminat... pentru o vreme!  Brr...
   Sa o luam cu inceputul: mi s-a luat de job ul asta rau de tot.Asa de rau ca am ajuns sa nu mai retin zecile de mailuri cu zecile de schimbari pe zi.M-am scarbit de regulile lor care in final nu duc la nimic bun in ceea ce priveste clientul.... In fine,sunt regulile lor si eu sunt una dintre aceia care trebuie sa le puna in aplicare,doar de aia sunt platita.

Cred ca pe langa o oarecare nepasare acumulata gradual in fiecare luna ,am ajuns si sa uit diverse.E fantastic cand ma gandesc ce memorie buna aveam candva.Si asta gratie faptului ca lucrez in ture de mai bine de 7 ani.Ajungi sa mananci pe fuga,sa faci orice pe fuga,sa traiesti pe fuga! Cine lucreaza sau a lucrat in ture stie foarte bine despre ce vorbesc,restul se gandesc ca e mai bine ca prinzi 2-3 zile libere si vai ce smechera e faza! Concluzia: nu a dus la nimic bun concret toata treaba asta pana acum.Dar cum ma intretin singura de cand aveam 18 ani,incerc cumva sa supravietuiesc. Nu astept laude pe tema asta,sunt altii care se lupta cu viata de la varste mult mai fragede.
Caut cu disperare alt job,dar care sa imi ofere acelasi salariu pe ture ca aici.Nu gasesc.Nu in Brno.Nici eu nu sunt prea competenta in ale IT ului ,recunosc,dar nici "temelie' ca altii. In fine,poate aici intervine si problema cu "a munci din pasiune".Nu ma dau in vant sa invat lunar/anual cate ceva in IT,nu ma pasioneaza asa mult domeniul asta si totusi lucrez in IT.Pai treaba e simpla: incerc sa lucrez doar pentru bani.Cateodata imi place ceea ce fac,dar cand ma depaseste tehnologia,atunci ma fac mica de tot si imi vine sa plang,la propriu!
  Ieri am avut meeting cu my boss.A fost "de la bine in sus".A inceput teribil de enervant,cu intrebari incomode si s-a sfarsit cu " good job" pentru mine in ceea ce privesc rapoartele mele  facute de ei in ultimele 6 luni. Acum vreo doua luni de zile am dat un interviu la o alta companie,interviu dupa care am realizat ca nu vreau job ul ala si tipa mi a zis in fata ca acolo nu se fac mariri de salariu,etc. Buun,istorie incheiata nu? Ieri managerul ma ia cu intrebari gen daca imi convine jobul actual,etc... Si apoi mi-a replicat ca stie de acel interviu,tipa atunci imi spusese ca se cunosc dar totusi.....Oh,acum pune-te Andreea si da cele mai stupide explicatii ever! Gen "eh a fost un test a cunostintelor mele"," imi era teama ca se va muta echipa pe central,ca nu vom mai lucra in ture si voi pierde bani" (lucru cam adevarat de altfel,banuaiala asta o au cam toti colegii mei). Si iata situatia penibila creata.Nu e nevoie sa spun ca mi-as fi dorit in secunda doi sa imi dau demisia si sa plec nu? Dar nu am putut sa o fac,am chirie de platit... Daca eram in Romania erau sanse 90% sa fac chestia asta,suna stupid,dar cam asa e.Aici sunt dati in care ma suna mai toti la care aplic pentru job urile lor si dati in care nu ma suna nici naiba... e random!Bine recunosc ca mai fac si "talente" din cand in cand,ii refuz din x motive,dar sunt si dati in care ma refuza ei :)
  Cred ca deja capat experienta vasta in a da interviuri:))

In alta ordine de idei,hai sa vorbim si despre altceva in afara de job.Ieri am fost in sfarsit in Sephora si mi-am gasit parfumul FlowerBomb but... surprise! Mai aveau doar unul singur la 100 ml si la un pret absolut normal.Nici chiar reducerea de 20% nu ma impresiona in cazul lui.Deci da,cum ati putut intui,am renuntat la ideea de a il lua ,chiar nu vroiam sa il am la 100 ml.... ma tenta mai mult varianta de 30 ml,sa vad cum " ne intelegem" impreuna.Am avut tendinta de a cumpara Gucci Guilty,dar am realizat ca tot de pe un site online e mai ieftin si am vazut ca acelasi pret la acest parfum il aveau si cei de la Douglas/Sephora/Fan.

Si cum puteam iesi din Sephora fara sa cumpar ceva?! Am plecat oricum de acasa cu ideea ca vreau un fond de ten lichid si dupa ce m-am swatchuit frumusel cu cateva nuante de Chanel Mat Lumiere si MUFE Mat Velvet am decis sa il iau acasa pe cel de-al doilea. Aparent,textura pare aceeasi la ambele,cel Chanel mi s-a parut o idee mai hidratant decat MUFE.Ce m-a determinat sa aleg MUFE e ca mi-am gasit nuanta,la Chanel erau doar testere cu nuante cumplit de inchise! Plus ca Chanel Mat Lumiere aici costa cu 60 euro... iar MUFE Mat Velvet - 44 euro. Va spun sincer ca niciodata nu am depasit pragul de a achizitiona un fond de ten mai scump decat 50 euro si nu cred ca o sa o fac prea curand.

Am fost in dubii ce nuanta sa aleg si la MUFE,citisem cateva review uri si majoritatea care aveau MAC NC25 foloseau nuanta 40! Nuanta 35 se pare ca e mai inchisa decat 40,in orice caz tester de MUFE  35 aveau cei de la Sephora,dar de 40 nu... Asa ca l-am luat pe nr 30 care aparent mi-a fost teama ca e usor deschis fata de nuanta mea,dar se pare ca e perfect!

  Acum sa "ma plang" iar de "tratamentul" celor de la Sephora....Tipa care nu ma slabea din ochi si ma stresa cu tot felul de recomandari stupide ale nuantei de MUFE muuuult mai inchise decat tenul meu... Nu trebuie sa fii make up artist sa vezi ca ii recomanzi cuiva un fond de ten pentru mulatri...Well.. ca totul sa fie complet,aceeasi tipa a gafat original: la casa ea m-a taxat cu intregul pret al fondului de ten MUFE desi era scris pe toti peretii (glumesc :)) ) reducere de 20%.Ii dadusem si cuponul etc... Si ea imi bate bonul corect,dar restul e dat fara acea reducere.Eu grabita si extaziata de noua achizitie dau sa plec.Ies putin din Sephora si realizez boacana: tipa ma "taxase" cu  8 euro... M-am intors inapoi la ea,evident stia doar ceha dar i am "desenat" pe hartie: ti-am dat x bani,asta e reducerea,pe bon scrie asta,tu mi ai dat rest atat.Ea nu si nu,dadea semne ca nu e asa si devenise agitata.Cand am vazut ca devine si mai penibila,cu bonul in fata,
i-am cerut sa vorbesc cu managerul ei.A plecat vartej si a venit cu vreo sefa de sectie,whatever.Tipa care imi daduse acele mostre candva de MUFE HD si care stia engleza.Nici aia nu a recunoscut ca ai colega gafase,si a cerut scuze preventiv,a schimbat bonul ( nu am inteles de ce!!!) si mi a dat altul... identic plus banii lipsa de la restul primit initial.Well,i-am multumit si am plecat.M-am bucurat in sinea mea ca intamplarea a avut happy end si nu am mai cautat explicatii.Drept rasplata mi-am luat o pereche de cercei de la Bijoux Brigitte de 6 euro,ca tot recuperasem pe cei 8 euro de la fond de ten :)) A fost "dragoste la prima vedere" cand i-am vazut,era singura pereche ramasa si realizasem instant ca nu am nici o pereche de cercei cu pietricele rosii,na!
  Si de la cercei pana la urmatorul magazin cu genti,nu au fost decat doi pasi.Mi-am cumparat si o gentuta draguta zic eu,redusa de la 28 euro la 15.
  Si uite asa s-a dus bugetul meu luna asta alocat cosmeticelor si al altor chestiute.Astept salariul peste vreo doua zile, ca sa imi pot achizitiona un laptop Lenovo si cam atat :)
   Am vizat o nuanta de ruj,din colectia noua aparuta de rujuri Max Factor si mi s-a pus pata pe el.Dar mai aman achizitia,poate imi trece euforia pana luna viitoare!Nu am avut nici un ruj MF pana acum si nuanta mi s-a parut superba: un rose petal deosebit.Eu sunt fan glossuri,asa ca nu prea imi inteleg dorinta de a avea rujuri in ultima vreme.Mai nou incerc sa nu mai cumpar din reflex asa cum am facut azi cu geanta si cerceii :)
Nu toate produsele pe care le veti vedea in poze le-am cumparat ieri,unele sunt cumparate in ultima vreme,de vreo luna si ceva.Gelul de dus Yves Rocher l-am mai folosit,mi se facuse dor de el pur si simplu,despre demachiantul de ochi Balea am sa va "vorbesc" zilele astea!


   Apropo,v-ar place sa va prezint si ce hainute mai imi iau eu,nu doar cosmetice? Nu sunt prea trendy,mai degraba port chestii casual si clasic,iar in perioada reducerilor m-am aprovizionat temeinic cu hainute de vara :) In momentul de fata sunt in cautarea unor cizmulite fara toc,neblanite prin interior pentru ca aici e destul de calduta vremea si nu voi prinde zapada decat 2 sapt maxim... Ma gandeam sa ma duc la Zara sa ma uit,la Bata mi-au facut cu ochiul vreo doua modele,dar parca as alege sa ma incalt si din alta parte,nu numai de la Bata si Deichmann :))

   In speranta ca nu v-am plictisit teribil cu postarea asta asa lunga,va anunt oficial ca mi-am dat comanda de laptop.Maine abia il astept sa il am! Si totusi nu ma pot desparti de vechiul laptop... e inca bun,e inca functionabil... God,de cand am devenit atat de sentimentala inclusiv cu lucrurile? :(

La final,vreau sa va arat si minunile cumparate de la  Dragonfly Accesories:



Nu stiu cand o sa pot intra exact in posesia lor,dar sunt sigura ca ma vor astepta cuminti acasa.Nu-i asa ca sunt superbe?!

*Scuzati pozele mai in detaliu,dar m-am gandit ca ar fi ok pentru cele care le intereseaza "detaliile".

Last edit: In postarea mea o sa vedeti nereguli cu prezent-trecut,am inceput sa scriu postarea de ieri noapte si am finalizat-o azi :)) O sa o "retusez" ,oricum in principiu va prindeti voi de situatii :D

Pupici,
Andreea

Supercounters