Review: Cover Girl and Olay Simply Ageless Foundation

 Am primit acest fond de ten de ceva timp si iata ca azi m-am decis sa ii fac review,mai ales ca unele dintre voi v-ati exprimat interesul in acest sens.
Initial am avut o relatie de love-hate cu acest fond de ten,apoi mi-am dat seama ca imi place ,desi dupa 6 ore are tendinta sa imi luceasca usor fruntea de la el.Cu o pudra buna,se rezolva problema evident!


Descrierea oficiala a produsului

This breakthrough formula with Olay Regenerist Serum and SPF 22 stays suspended over fine lines and wrinkles, unlike the leading anti-aging department store foundation that can gather in wrinkles and make skin look older. Clinically shown to provide significant improvement in skin condition in just four weeks.


Parerea mea
  • e un fond de ten cu acoperire medie  si ceea ce imi place la el e ca nu se simte tenul incarcat
  • culoarea nu prea mi s-a potrivit exact la fix, fiind putin rozie (210 Classic Ivory) dar nu a fost o problema,pentru ca am aplicat pudra peste.Pe site ul lor,vad ca se afla in 15 nuante disponibile acest fond de ten.
  • un alt plus al acestui fond de ten e faptul ca nu se strange in liniile fine ale ochilor,cum fac majoritatea fondurilor de ten
  • imi place ca are SPF 22 ceea ce nu face decat sa ma bucure
  • are 12 grame si ar costa cam 15$ in US,nu stiu pretul de aici,mai ales ca acest produs e primit.Stella mi-a spus ca l-a vazut si ea  in Germania.,poate ar putea sa ne dea un pret orientativ. :P Aici insa nu l-am gasit.
  • nu prea imi place ambalajul produsului,nu agreez ideea de cutiuta la un fond de ten,dar asta nu m-a impiedicat sa ii folosesc din cand in cand buretelul lui sau sa imi bag pensula in produs.Poate din simplul fapt ca m-am obisnuit cu fondurile de ten la tub/cu pompita.Oricum exista si un avantaj: nu pierdeti delc produs!

 Per total mi-a placut acest produs,dar inca sunt in dubii daca eu l-as cumpara sau nu.(asta daca l-as putea gasi si pe aici,desi nu l-am vazut)
Ati avut ocazia sa il testati? L-ati avut?


Pupici,
Andreea

Supercounters