China Glaze Let It Snow Collection for Holiday 2011

  Exista cineva caruia nu ii place zapada? Mie imi place,numai ca din pacate nu am mai avut parte de ierni cu zapada multa ci mai degraba frig cat cuprinde si maxim 2 saptamani cu ceva zapada in ultimii 6-7 ani...
  Ieri ma uitam ca deja au aparut ciocolatelele si alte nebunii de Craciun... Doamne,e abia 19 Octombrie!!! Dar evident mai nou se grabeste spiritul Craciunului si ajungem efectiv sa nu mai simtim exact ce inseamna o sarbatoare cu adevarat si ca in final,nu consta in a avea doar o masa imbelsugata....


Dar hai sa revenim la  China Glaze Let It Snow Collection for Holiday 2011!
Unele nuante sunt atat de... tentante!






Blue Year's Eve
un albastru superb,dar am o oja Essence care seamana binisor cu ea. :P










Holly Day


nuanta asta de verde crud e superba!!! Cat nu prea imi place mie verdele,nuanta asta e mirifica!






Poinsettia
O nuanta yuuumy!




Ring in The Red

Mai pot spune ceva,decat... ca e superba nuanta?



Snow Globe
Nici nu mi-as fi imaginat ca aceasta nuanta se putea numi altfel,serios!


Fotografiile nu imi apartin si sunt preluate de aici.Tot acolo gasiti si toate nuantele acestei colectii China Glaze.

Care sunt favoritele voastre?


Nota: Sweet Lory astept mesaj de la tine in 24 ore pentru a iti revendica premiul Sigma,daca nu ma contactezi pana maine seara 20 Octombrie orele 20.00  va trebui sa aleg alta castigatoare....


Pupici,
 Andreea

Supercounters