Rambles

   Postarea asta o sa fie non-cosmetica si nu prea personala pentru ca am senzatia ca sunt unele persoane, care sa fiu sincera nu mi-as dori sa imi citeasca blogul si sa ma critice :)
    A trecut si saptamana in care am tot zacut acasa,racita.Raceala nu mi-a trecut cu totul,dar nu aveam cum sa stau in medical mai mult timp.Initial am zis sa profit un pic de timpul de stat acasa,sa il fructific cumva dar nici ca mi-a iesit,in afara de postat pe blog,cam nimic... productiv! Mi-as fi dorit sa mai invat una alta,dar nu a fost sa fie.... Am dormit zilele astea cat n-am dormit in ultimele 6 luni.


  Ieri am fost asa intr-o fuga in mall si mi-am luat o pereche de jeans de la Orsay cu talie inalta (yay gasesc cam rar jeansi cu talie inalta ),o pereche de cercei Reserved ,o bluza Reserved mai lunguta asa si o rochita office dar cam subtirica pentru vremea asta.Rochita Reserved nu era in plan sa fie cumparata,nici macar nu am cumparat-o la vreun pret redus,dar... a fost dragoste la prima vedere dupa ce am probat-o :)) Si nici cerceii nu erau in plan sa fie achizitionati... dar daca nu ii mai gaseam? Asa black si lungi cum imi plac mie,gen candelabru?!
 Si inainte sa plec,am dat o raita in H&M unde ma tentau suficiente dar... la Orsay am sesizat cateva reduceri pe care zilele astea sper sa le mai prind,sa mai gasesc ceva frumos :)
Pentru ca sa nu fiu tentata de cosmetice,am trecut pe langa Sephora asa ca si cand nu as fi vazut-o :) Si totusi,"raul' a fost cumva facut si la capitolul cosmetice ,dar in termeni echitabili. Inainte sa ies din mall,am intrat intr-un drugstore unde de regula nu intram decat foarte rar,pentru ca prefer DM-ul decat Rossmann. Si pe vremea cand intram eu acolo nici macar produse Essence nu aveau :)) Guess what happens! Un intreg stand... Catrice! Produsele Catrice cele standard,in editie limitata nu era nimic.M-am pus si m-am swatchuit constiincios pe maini,pe tot ce am apucat (doar pe maini!) si am testat minunile.Concluzia: imi plac si s-ar putea sa revin sa mai iau alte doua produse de la ei :)) M-am "ales' cu un fond de ten Photo Finish si un ruj intr-o nuanta tare :D Nu as fi crezut in veci ca o sa ma reped sa iau un fond de ten de la ei,mai ales asa la prima vedere a standului,dar credeti-ma pe cuvant ca sunt victima ambalajului uneori :)) Asa cute mi s-a parut si toata lumea roia la fondul ala de ten.Era singurul ramas in nuanta care am constat ca mi se potriveste mie asa ca... l-am luat! Dupa ce l-am testat astazi pe ten,7 euro imi par chiar echitabil! Si am ales fix un fond de ten care se fabrica in Germania.Nu as vrea sa par snoaba,dar.. am sesizat diferente destul de clare intre produsele Essence facute in Polonia si cele din Germania.Am sesizat ca rujurile majoritatea sunt made in Italy.Aceeasi poveste se aplica si al produsele Catrice,unele sunt facute in Italia,altele in Polonia,altele in Germania,depinde de produsul ales.
Rujul luat de mine Pink me up!  e cremos si imi pare mult mai bun calitativ decat rujurile NYX de exemplu.La aproximativ 5 euro e pret decent.Nuanta de ruj este exact cea care o vedeti in imaginea de mai jos,foto luata de pe site:


Inca nu-mi vine sa cred ca m-am indurat si nu am cumparat nici o oja din multitudinea de nuante de acolo!
Intr-adevar produsele Catrice sunt mai scumpe decat cele Essence,dar la o prima vedere am constatat asa: sunt mai bune decat cele Essence,exceptie cele din editiile limitate care nu m-au dat chiar asa "pe spate".


Si azi am fost surprinsa placut cand am vazut ca am castigat doua produse Bioderma pe blogul Shopping Therapy! Yay! Nu stiu exact ce produse,inca nu m-am lamurit,dar cert e ca le voi testa in momentul in care vor ajunge la mine. :)
Multumesc Bioderma &Cristina!

Sa aveti o saptamana cat mai frumoasa si fara prea mult frig si ploi cum e aici....

Last edit: Totusi postarea chiar a fost "cosmetica".Huh.....

Tip of the day: Gasiti un giveaway rapid,cu un produs super (eu am testat doar o mostra,dar m-a lamurit imediat ca produsul e super) aici.

Pupici,
Andreea

Supercounters