Review: Too Faced Papa don't peach

 Cred ca v-ati obisnuit cu mine: continui sa fac reviews si sper sa nu va deranjeze asta. Din cand in cand cate un make up (care va fi rubricuta de sambata ,deja am fixat asta :D) si cate o postare mai personala sau impersonala.

Astazi o sa va spun parerea mea despre Too Faced Papa don't peach.
Initial am fost usor dezamagita de el,desi swatch-urile gasite pe diverse bloguri ma convinsesera ca il vreau si deh,oficial e primul si singurul blush incercat de mine de la Too Faced.

De ce am fost initial contrariata/dezamagita de el? Ei bine,intamplarea face ca mi-a venit usor incercat produsul,ceea ce m-a cam suparat putin,platesc un produs nou,deci vreau produsul nou! Apoi mi s-a parut ca e mult prea sclipicios pentru gusturile mele dar s-a dovedit in final a fi o iluzie: e chiar pigmentat si frumos!

Descrierea oficiala:


What It Is: 
Brighten and accentuate cheeks with any one ofour three shades that will give your cheeks an instant lovely lift. Ourslightly shimmering, sheer pigments are universal and can be layered for avariety of color tones and depths. 

More To Love: 
  • Playful Packaging: Our bombshell boxes are sassy and classy. 
  • Build Your Look: Apply one coat for a natural look or go for the glam with multiple layers.


Parerea mea despre acest produs:
  • e un blush shimmery,dar e destul de ok
  • e pigmentat,nu trebuie aplicat decat o cantitate destul de mica de produs 
  • e o nuanta peachy superba
  • rezista pe ten macar 6 ore
  • ambalajul e superb,atractiv!e un fel de casetuta care se inchide cu un magnet
  • are oglinda incorporata,desi nu o folosesc,e bine sa fie acolo :))
  • da un glow subtil tenului,in functie de cat produs aplicati pe pometi

Nota: 9/10 
Pret: aprox. 20$
Cantitate: 6,69 grame
Expira: 12 luni de la deschidere


Restul de nuante disponibile de blush uri Too Faced le puteti vedea aici
  • Pinch My Petals (Pale Pink)
  • Papa Don't Peach (Soft Peach)
  • Mocha Mi Amore (Mocha Brown)
  • La Vie en Rose (Bright Pink with Gold )
I-am dat nota 9 pentru ca imi place mai mult blush ul MAC Sunbasque si asadar a trebuit sa am un termen de comparatie.
Produs recomandat!



Pupici,
 Andreea

Supercounters