Castigatoarea Giveaway ului Libris!

Stiti ce am zis dupa ce am facut lista la giveaway ul asta? Bine ca am scapaaaat! Gresit,mai am b-day giveaway dar na,dupa Craciun cand voi gasi putin timp si chef de facut lista.Nu de alta dar premiul tot in ianurie ajunge la respectiva persoana.
Inca o data am ramas uimita de numarul mic de participari si cred ca e printre putinele dati in care ofer un premiu de la un sponsor si imi doresc eu premiul ala foarte mult. :) Maine de ziua mea,sigur nu primesc o carte,pentru ca deja mi s-au dat cadourile in avans :))


 Si sa revenim la acest giveaway organizat aici.
Au fost 52 participari,am folosit list randomizer si castigatorul e cel cu numarul 12:


Aceasta e lista cu participanti:




Sper sa te bucuri de carte,sa o citesti cu aceeasi placere pe care am citit-o eu!


Sper eu ca cei de la Libris sa plateasca integral cartea,e o suma mica peste suma fixata de ei.

Astept mail pe bazardeimpresii[at]yahoo[dot]com pana cel tarziu pe 23 Dec orele 22.00 ,nu de alta dar hai sa fim putin indulgenti,poate esti in pregatiri de Craciun :P

Va pup si va multumesc pentru participare! Multumesc de altfel si sponsorului acestui concurs,librariei online Libris!

A mai ramas un singur giveaway activ pe blogul meu,asa ca va invit sa participati cu drag la my b-day ga aici.


Pupici,
Andreea

Supercounters