Castiga un costum de Craciunita!

Ho.. Ho.. Ho... Merry Christmas! ... in curand :D
Dupa cum v-ati dat seama din  titlu,Ioana pune la bataie un costum de Craciunita pentru noi in colaborare cu cei de la Lenjerie.com.ro
Pentru ca mai mereu mi-am dorit un astfel de costum de Craciunita dar mereu am dat banii pe orice alt  fel de lenjerie exceptand un costum de Craciunita,m-am decis sa particip si eu!

Modelul care ma tenteaza in momentul de fata este acesta:


L-am ales pe acesta pentru ca e din catifea,e un model cu umerii cazuti si e tare sexy cu manusile acelea si felul cum se incheie rochita cu acel snurulet alb! Iar caciulita poate fi purtata toata luna festiva :P


Voi ce model ati alege dintre cele de mai jos?

1.


2.


3.


4.


5.

6.


7


8


9



10



Daca va doriti si voi un costum de Craciunita nu ezitati sa va inscrieti la concursul pus la bataie de Stilistele!
Si daca doriti sa am acest costum,lasati comentariu la aceasta postare cu ce costum ati dori si voi sa aveti din cele mai sus mentionate.Persoana care la postare are cele mai multe comentarii,va avea sanse duble de castig,de aceea daca doriti sa imi lasati feedback ul vostru,va multumesc anticipat!


Pupici,
Andreea

Supercounters