My Christmas Wish

     Stiu ca mai toata lumea asteapta sarbatorile de Iarna dar eu ... nu prea. As minti daca as spune ca nu le astept cumva,asa timid.Sarbatorile sunt cu siguranta deprimante cand nu ai bani.Nu e cazul meu,Doamne fereste dar... citind o postare de-a Cameliei in care povestea cum a facut cadouri la un azil de batrani...      Efectiv m-am gandit ca in mare parte,bunicii nostri sau bunicii altora sunt fix intr-o situatie similara. E cumplit sa stai sa tanjesti dupa o portocala,dupa o bucata de cozonac.E si mai cumplit probabil sa ai copii care sa nu te ajute,care sa nu iti ofere minimul ala de ajutor posibil in limita posibilitatilor materiale.E deprimant cand unii vad aceasta perioada a anului strict ca pe un prilej doar de distractii,de mancare multa si bautura;de parca chestia asta in final nu se intampla si in timpul anului ?!


    E drept ca portocalele nu au acelasi gust placut decat in alta luna decat in decembrie. Si gutuile coapte din cuptorul bunicii de unde sa le mai iau? De unde de fapt sa o iau pe ea,fiinta aia mica si draga care facea orice atat pentru mine cat si pentru sora mea ,care daca ar fi putut,si-ar fi scos probabil inima din piept sa ne-o ofere noua. Nu mai vorbesc de cate sacrificii au facut bunicii mei pentru copii lor si daca probabil ar fi invatat si ei ceva din chestia asta ar fi fost bine.Adica,sa pastreze" traditia".
   Cand a plecat bunica dintre noi mi-am zis ca nu pot trai fara ea.Am iubit-o mai mult decat pe mama desi era mama mamei mele.Avea o blandete si un caracter atat de placut incat s-a stins din viata si eu in cei 22 ani cat am apucat-o,nu m-am certat niciodata cu ea.Si uite,ca desi doua luni de zile dupa moartea ei m-am simtit efectiv paralizata ,dupa  5 ani inca ... traiesc! Si chestia asta o spun oarecum cu regret,nu as vrea totusi sa se creada ca nu apreciez viata pe care Dumnezeu mi-a oferit-o,dar mi-as fi dorit cumva ca dragostea pe care o aveam si o am fata de ea sa faca cumva o minune si sa mi-o aduca innapoi.
    Si iata,ca sarbatorile in general mie imi amintesc de fragmente si franturi din viata celor care nu mai sunt langa mine sau momente in care eu am gresit eu fata de cineva.
  Mi-ar place sa cred ca timpul ne va face sa fim mai umani,cu suflet mai deschis si mai uniti.Dar trecerea timpului imi dovedeste fix contrariul: egoismul primeaza,indiferenta pare sa fie "calitatea" majoritatii. Nu afirm ca nu exista si oameni deosebiti,dar sunt atat de putini pe care ii intalnesc ca mereu ma intreb daca cumva sunt nebuna,cer prea mult eu de la oameni sau sunt eu de fapt o persoana rea (nu ca nu as fi).
   Apropo,astazi am avut ocazia sa vad in fata balconului unde locuiesc un foc de artificii.Cineva i-a facut cadou unei persoane un foc de artificii timp de 15 min.Un cadou deosebit zic eu,cu bun gust!
Si apropo de artificii,am gasit intr-un DM aici artificii din acelea micute.Nu stiu cum se numesc,cred ca au alta denumire decat "artificii".Nu sunt din acelea care fac zgomot,se arunca in aer sau orice altceva,ci care le dai foc la betigasul acela si fac stelute. Maine o sa caut iar sa mai imi cumpar inca 5-6 cutii :)) Sunt asa de frumoase si anul trecut le-am cautat o gramada si nu le-am gasit. M-am gandit sa fac si ceva decoratiuni home made anul asta,dar sa vedem daca am timp,pentru ca lucrez pana pe 21 dec inclusiv,iar pe 22 dec e ziua mea.Deci va fi destul de greu cu timpul,cu aprovizionarea de mancare,de oferit cadouri.
 Revenind la spiritul Craciunului,din pacate din an in an se pierde,ajunge sa fie practic marketing. Vad zorzonele si chestii decorative expuse la vanzare de pe 15 noiembrie si ma intreb cum Dumnezeu este posibil? Mi se pare absolut suficient sa se inceapa vanzarile pentru Sarbatorile de Iarna de pe 10 dec.. sa fim seriosi,atat de bine financiar o ducem toti incat ne trebuie practic o luna si jumatate pentru a cumpara cadouri?!
  Cel mai frumos Craciun e cel in familie,in jurul mesei mai bogate sau mai putin bogate,dar cu sperante si cu inimi curate.Si sa miroasa a brad,a portocale,a gutui coapte si a placinta cu branza!
 Care sunt dorintele voastre de Craciun?

         
Apropo,sper ca ati sesizat ca la mine aici pe blog "ninge"asa firav.Aici nu stiu cand va ninge,daca va ninge,dar sper ca intr-o saptamana sa ninga.Nu stiu,Craciunul  fara zapada e asa trist...

Va pup si o duminica cat mai placuta!
Andreea

Supercounters