NOTD Glitter,baby!

  Mereu m-ati "batut la cap" sa va arat lacurile mele de unghii si ojele pe unghiile mele.O greseala fatala zic eu,mai ales ca mai nou nu reusesc sa le pastrez mari,se rup din orice si le am pitice rau.
Totusi nu m-am indurat sa nu va arat ce lac sclipicios de la Essence mi-am cumparat de vreo luna de zile in speranta ca il voi purta de sarbatori.L-am si purtat de altfel,Craciunul asta care a trecut atat de monoton!
  Eu l-am purtat asa simplu,peste o oja arata mai incarcat  si nu da bine cu unghiile mele extra pitice.





Ce imi place la acest lac de unghii: se usuca incredibil de repede,in maxim 2 min pot face orice altceva decat sa stau cu grija ca imi stric manichiura si se curata usor cu acetona,spre deosebire de alte lacuri de unghii cu sclipici.


Cum ati petrecut de Craciun? La mine oficial a fost cel mai plictisitor Craciun si sincer m-am bucurat ca a trecut.

Apropo, La multi ani tuturor care isi sarbatoresc ziua onomastica!:*
Astazi e ultima zi in care va puteti inscrie la b-day giveaway.Aproape ca am terminat lista,deci presupun ca maine pe seara,voi avea timp sa aleg si castigatoarea.


Last Edit: Imi cer scuze,am programat din greseala o postare astazi in afara de aceasta si am sters-o.Evident cineva s-a sesizat si mi-a atras atentia ca nu pusesem "poze".Am facut eu vreodata vreo postare fara minim o poza?! Cele care imi cititi blogul precis v-ati dat seama ca a fost o greseala .O seara buna tuturor!

Pupici,
Andreea

Supercounters