Quick question!

 Am o simpla intrebare si nu vreau sa va simtiti cumva fortate sa participati.De ce nu am primit  inca nici o participare la concursul de make up? Adica asta de aici: http://bazardeimpresii.blogspot.com/2011/12/christmas-party-make-up-andreeas-land.html
Intr-adevar au trecut doar 2 zile de cand i-am dat drumul concursului dar as vrea sa stiu daca intentionati sa va inscrieti sau nu.Daca nu intentionati,le trimit mail celor de la Cosmetic Style si le multumesc de colaborare si asta e tot. Premiile nu sunt tentate? Va deranjeaza ca persoana care va castiga primul premiu va fi aleasa de Cosmetic Style?
Una peste alta nu am nimic de castigat de pe urma acestui concurs,doar m-am aventurat sa il organizez ca sa dau sansa la doua fete sa castige cate un premiu acum in prag de sarbatori.
 
Astept opinia voastra la sectiunea comentarii.

Last Edit: Primul make up a fost primit! Yay!

Pupici,
Andreea

Supercounters