Surprise again! :D

   Eu personal m-am bucurat mult ca am colaborat cu cei de la Make Up Shop pentru Andreea's Land Collection,asa ca m-am gandit ca una dintre voi care mi-a lasat feedback-ul ei la aceasta postare sa primeasca si  o mica surpriza din partea mea.
Sa vedem intai surpriza :P

   E vorba de cea mai dorita oja Catrice,sau ma rog,cea care nu prea rezista la standurile celor de la Catrice si se epuizeaza imediat: Catrice 550 Marilyn& Me



Si m-am gandit ca ar fi binevenit si un fard quatro:



Si acum lista randomizata:


   Numarul din fata e cel ales de random,numarul de dupa el,era ordinea in care au fost lasate comentariile voastre.Castigatoarea a fost aleasa la ora care se vede exact in print screen,am preferat sa mentionez asta pentru ca am primit acum 5 min un alt comentariu la acea postare.
Sper sa iti placa premiul Andra Bruma ,daca nu,alegem alta castigatoare!

Premiul asa cum am mai spus si cu alte ocazii,il voi trimite abia pe 12 Aprilie,cand ajung si eu in tara.Sper sa nu te deranjeze acest aspect si astept adresa ta la : bazardeimpresii [at]yahoo[dot]com

Mai am azi de munca si  am weekendul liber! Voi ce faceti weekendul acesta? :*

                                                     ***
Nu uitati de giveawayul Beauty in the Bottle cu trei nuante de oje superbe!


Acum mi-am dat seama ca pe fetele care au lasat feedback ul lor pe pagina de facebook a blogului am uitat efectiv sa le includ.Promit ca ma voi revansa cu alta ocazie,respectivele persoane (Manolica G,Neta P si Lauren's Caffe) vor avea doua inscrieri la urmatorul giveaway! ;) Asta ca sa nu existe probleme .

Pupici,
Andreea

Supercounters