Lipstick tag

   Imi pare rau ca nu prea am fost activa in ultima vreme pe blog,am o gramada de idei de postari,am cumparat destule lucruri sa va arat,dar gripa asta mi-a consumat destula energie si entuziasm pentru orice... 
Am primit acest tag de la Beauty Spot si ii multumesc ca s-a gandit si la mine! :*

1. Când erai copil, foloseai rujul mamei?  

Doar pe furis :)) Altfel imi auzeam numai "lasa-l mai acolo,ca il strici" :))


2. Ce vârstă aveai când ți-ai cumpărat primul ruj? 
Cred ca prin clasa a noua dintr-o alocatie evident :))


3. Ruj roz sau roșu? 
Hum.. cred ca rujul roz.Mai ales nuanta NYX Milan care e superba! Nuanta o vedeti aici.


4. Care este cel mai scump ruj pe care l-ai cumpărat? 
 Doua rujuri Estee Lauder,dar le-am luat la set si un ruj MAC.

5. Dar cel mai ieftin? 
Cu siguranta acum cativa ani,Ruby Rose.Acum... NYX si Essence/Catrice.


6. Care este cel mai ciudat lucru pe care l-ai făcut cu un ruj? 
O intrebare ciudata zic eu. L-am mai folosit pe post de blush uneori :)) 


7. Dacă ar fi să recomanzi un ruj, de la care brand l-ai recomanda? De ce? 
Nu am un brand anume de rujuri - NYX sunt ieftine si bune.

Dau mai departe acest tag  tuturor fetelor care doresc sa il faca,iar pentru cele care nu au bloguri,pot lasa raspunsurile lor la sectiunea comentarii.





Pupici,
Andreea

Supercounters