My Last Week In Pictures

 Intentionez sa fac o postare separata cu fotografiile pe care le-am facut la Zoo Praga (modesta de mine zice ca au iesit frumoase pozele :D),dar am zis sa fac un preview la cum a fost ultima mea saptamana .

Fara sa va plictisesc scriind despre ceva anume,va las cu pozele:




Prin centrul vechi al orasului:



Imagini de pe Podul Carol:


Din gradina zoologica:


Mall Palladium


 Am ajuns si la Starbucks in final.Pe aici nu am Starbucks :)


Ceva shopping :P



Macarons!

In vizita la MAC,dar am iesit doar cu o pompita de fond de ten :))



Alte animalute simpatice de la Zoo :D










Cel de sus e un animalut simpatic de casa :))













Si am gasit un restaurant cu o pizza incredibil de buna :) Puteam jura ca sunt intr-un restaurant romanesc :)



Celebra lor "zebra" (se citeste jebra)
















Camera de la Studio Budgets,totul curat,aproape nou,o saltea perfecta pentru dormit :)





Urmatoarea mini excursie de 2-3 zile  va fi in Viena/Austria sau Karlovy Vary/Cehia asta pana la vacanta "de vara".La urmatoarea sedere in Praga planific sa ajung si la Gradina Botanica.

Pe unde planificati sa mergeti vara asta? Sau pe unde va zboara gandurile,catre ce destinatii?


Pupici,
 Andreea

Supercounters