Essence Ready for boarding

  Stiu ca a aparut Essence in Romania,in anumite orase,dar nu stiu insa daca aveti access si la editiile lor limitate.Editia limitata din luna iunie si iulie e Essence Ready for boarding,care pe mine m-a surprins in mod placut.


 Lip&Cheek cream
Eu nu am rezistat si mi-am achizitionat-o pe "beauty in tour"- care e un peachy simpatic.Nu l-am folosit pe pometi,doar pe buze cu o pensula evident.




2 in 1 kajal pencil 
Eu mi-am ales 01 destination sunshine - albastrul ala e superb.Creionul e destul de cremos si destul de rezistent!




Eyeshadow palette
Desi are culori placute,tentante,nu am cedat tentatiei..am prea multe farduri pentru un om normal.




Peel off base coat
Nu stiu cat de buna e,nu am cumparat-o si de testat testerul nici nu se putea pune problema.



Nail polish
Desi as fi vrut nuanta aia ... mint mi-am dat seama ca nu as folosi-o prea des.



Luggage tag


Cosmetic bag
Era tentanta,simpatica dar cam mica pentru a baga ceva practic in ea.



Hand& body wipes



V-ar fi tentat sa achizitionati ceva din colectia asta?

Pupici,
Andreea

Supercounters