OOTD: Casual outfit

  Acum doua zile am profitat de soare si asadar am iesit putin in oras.Am adoptat  o tinuta,lejera,mai degraba casual.Dupa ce am facut pozele,a plouat torential.Deh,vreme de Cehia...



















 Outfit: 


*camasa New Yorker
*tricou New Yorker
*pantaloni C&A
*balerini Deichmann
*inel cu fluturasi de la New Yorker
*medalion no name (sincer nu-mi mai amintesc.. )
*geanta Oasap













Geanta Oasap  a venit in aproximativ 10 zile lucratoare,iar  transportul a fost gratuit.
Pentru prima comanda aveti un discount de 20 %!














   Apreciez feedback-ul,asa ca sunt curioasa cum ati fi accesorizat voi aceasta geanta de la Oasap. Eu mi-am imaginat-o asociata cu o tinuta casual.Geanta e mare,incapatoare si am facut si o poza sa vedeti ca aveam un portofel destul de maricel in ea plus alte maruntisuri.Detineti vreo geanta de genul asta? Newspaper Print adica.
Sper sa va placa postarea asta si astept ca de obicei comentariile voastre!


Pupici,
Andreea

Supercounters