Ce parfumuri ma tenteaza sa-mi cumpar...

   Am descoperit recent site-ul Parfums.cz care e de fapt varianta ceheasca a site ului Parfumuri  Aoro.ro
Sesizez ca au fix aceleasi promotii,aceleasi oferte si aproximativ aceleasi preturi.

Incepand de astazi 9 Iulie  si pana pe data de 15 Iulie sunt reduceri la produsele La Roche Posay.

 Miss Dior 
L-am folosit pe al surorii mele vreo 3 zile si m-am indragostit de el.Intr-o zi,cu siguranta il voi avea.Ambalajul e asa cute si miroase dulce,dar in acelasi timp senzual.


Gucci Flora by Gucci
Inca am acest parfum,l-am primit de la sora mea si imi place tare mult!



Gucci Guilty 
E pe terminate acest parfum si deci... sa vedem cand o sa il reachizitionez.



Armani Aqua di Gioaia

Aparent si acest parfum e pe terminate.. cred ca e a 3-a sticuluta si sunt convinsa ca vor mai urma si alte sticulute.De Aqua di Gioaia evident,nu de bere ! :))
Se pare ca e un parfum care ma defineste sau care atrage barbatii,ca mereu se trezeste cineva sa ma intrebe cu ce sunt parfumata atunci cand il port :)


Paco Rabanne Lady Million
 Un parfum pe care nu l-am avut,dar care intentionez sa il achizitionez candva.



Bvlgari Jasmin Noir

L-am mirosit recent la o prietena si miroase bine! Insa e prea dulce pentru sezonul asta pentru mine,dar pe viitor merita cumparat.


Travallo Refill Atomizer

Si in cazul in care va doreati asa ceva,eu zic ca merita din plin cumparat acest produs! Nu mai cari sticuluta de parfum intreaga cu tine.Mie imi ajunge lejer o saptamana sa ma parfumez folosind acest travallo.Plus ca se gaseste intr-o gama destul de larga de nuante.Eu am pe auriu si rosu si arata super in poseta.

Pe site-ul Parfumuri Aoro.ro gasiti atat parfumuri cat si produse cosmetice.
De ce parfumuri v-ati "indragostit" recent sau ce parfumuri ati achizitionat si le veti reachizitiona?

Pupici,
Andreea

Supercounters