E vara! Costume de baie?

  Pentru ca e vara si precis unele dintre voi merg in vacanta  ( poate deja ati fost) sau macar la plaja,m-am gandit sa va arat ce costume de baie imi plac mie.

Acesta este favoritul meeu,pe care l-am si primit de altfel din partea celor de la Jolidon Romania.Va multumesc tare mult! Abia astept luna august sa il iau la purtat in cele 7 zile ale mele de vacanta!



Mai multe detalii AICI.


Un alt costum dragut e acesta.






Sau poate va tenteaza costumele de baie intr-o singura piesa? Da,alea care mascheaza putin burtica :D


Detalii AICI.


Intr-adevar tendinta mea e de a alege un costum negru sau albastru.Totusi imi plac si genul acesta de costume de baie,in nuante vibrante:

















Gasiti atat costume de baie Jolidon din lycra,din voal,cu chilot reglabil,cu catarama,din doua piese sau o singura piesa.Ce modele sunt preferatele voastre in general?


Pupici,
Andreea

Supercounters