Overview: MILANI Baked Blush

   Astazi vroiam sa fac o alta postare,dar am amanat-o pentru maine. Vreau sa va arat un blush care pe mine m-a cucerit prin pigmentatia lui si prin faptul ca arata discret  pe ten: MILANI Baked Blush.


Descrierea oficiala a acestui produs:
A luxurious powder blush that features a mélange infusion of colors baked on Italian terracotta tiles. Easy to use, sensorial in texture, the nuances of color become extraordinarily luminous. Silky smooth application leaves your face looking healthy and radiant all day.

Tips and Tricks:
Glide brush through color and lightly tap off excess powder.  Lightly apply to cheeks, forehead, chin and/or nose and blend well for a sun- kissed look.  To use wet (only for shimmer shades), lightly put water on brush and glide brush through color, then apply to cheeks, forehead, chin and/or nose.






Parerea mea despre acest produs:

  • imi amintesc si acum ce greu mi-a fost sa aleg nuanta de blush! Pentru ca si restul sunt tare frumoase,acest blush se afla in 9 nuante disponibile: Dolce Pink,Rose D'Oro,Berry Amore,Terra Sole (cred ca nuanta asta ar fi fantastica si ca bronzer!),Luminiso,Bellisimo Bronze,Fantastico Mauve,Corallina &Red Vino.
  • e pigmentat
  • e rezistent la transfer,uneori mi se ia fondul de ten de pe fata daca imi ating fata cu mainile,dar blush-ul nu!
  • nu imi place pensula lui,nu am folosit-o niciodata dar pare "aspra",oricum cred ca la nevoie poate fi utilizata si ea
  • imi place ca are incorporata si o oglinda.La fel ca si pensula,nu am folosit-o niciodata,dar e bine sa stiu ca o am acolo la indemana.
  • imi plac inclusiv denumirile nuantelor acestui blush
  • ambalajul putea fi mai practic,mai stylish dar merge si asa :) Plus ca marginea aurie a cutiutei  e tare simpatica.
  •  calitate -pret absolut ireprosabila! 7,25$ pentru 3,5 grame produs.











Nuantele disponibile la acest blush,ca sa va faceti o idee le puteti vedea AICI. Daca intentionati sa dati o comanda pe Beautyjoint,nu uitati la checkout sa introduceti codul ANDREEA pentru 5% minus din comanda voastra.Nu voi avea nici un fel de beneficiu de pe urma asta,deci e la latitudinea voastra daca vreti sa il folositi sau nu acel cod.


Product:  

10/10                               10/10                    10/10                        
Pigmentation             Texture         Longevity    



       
10/10                    9/10
Application        Packaging 



Pupici,
 Andreea

Supercounters