Favoritele lunii... septembrie!

  Stiu,deja e cam tarzior pentru "favoritele lunii" dar avand in vedere ca luna trecuta am sarit peste postarea cu favoritele,luna asta am simtit nevoia de a imi exprima favoritele intr-o postare :)) Nu de alta dar am descoperit cateva produse care imi sunt tare dragi!






NYX Soft Matte lip cream Istanbul (click aici)


  • Fond de ten NARS sheer glow- nimic de obiectat,ramane fondul meu de ten preferat cu mentiunea " e lejer si nu e comedogenic!" Yay!
  • Face Form Sleek Make up: iluminator,blush ul Rose Gold si o nuanta de bronzer light ,o trusa perfecta,sincer!
  • Creion dermatograf Avon Super Shock - ei bine au devenit creioanele mele favorite de ochi! Rezistente,cremoase si perfecte! Multumesc Simo ca mi-ai spus de ele :D
  • MAC Blacktrack - era imposibil sa nu fie catalogat aici,la favorite,la cat de mult imi place nu?
  • NYX soft matte lip cream- desi detin si nuanta Istanbul, "Milan" ramane favorita mea! Vedeti toate nuantele disponibile aici.

  • Essence eye base Colour Arts - noul meu primer favorit de ochi ;) La tubulet,mai igienic decat celalalt si parca mai bun! ;)
  • MUFE crema nuantatoare pentru sprancene- am devenit dependenta de el de cand l-am achizitionat.
  • Trusa trio Inglot- recunosc ca nu le am folosit pe toate,dar nuanta aceea de taupe,e my fav! :X  Nu as fi zis ca ma voi indragosti atat de mult de fardurile Inglot :)
  • Oja Wet'n Wild Everybody loves Redmond - nu stiu daca din cauza culorii sau nu.. dar oficial o declar oja cea mai rezistenta! Pentru ca pe unghiile mele aparent nu rezista mai nimic... 3 zile intacta apoi se "ciobeste" la varfuri! 





NYX soft matte lip cream Istanbul  & Milan (de la stanga la dreapta) - click aici.


  • Ruj Oriflame nunata Vintage Rose- nu e rezistent el ca si ruj,dar e cremos si imi place mult nuanta!
  • Am ramas fidela demachiantului bifazic pentru ochi de la Yves Rocher. ;)
  •  Oja Catrice Steel my soul 905- e un moviu-gri cu putin sclipicel ,cum sa nu iubesti nuanta asta? 
  • Paula's Choice Skin Balancing Moisture Gel - ador crema asta,e crema ideala pentru tenul mixt din punctul meu de vedere,pacat ca mai am putin si mi se termina tubul,dar m-a tinut fix un an ;) Am de gand sa mai imi cumpar inca 2 -3 produse Paula's Choice din gama balancing,pentru ca aparent mi se potriveste mult mai bine decat cea Resist .











  • Imi permit sa mai adaug aici doua produse care desi le am avut ca si mostre,le am folosit in ultimele 3 sapt aproape zilnic (pentru ca m-am aprovizionat cu mostre o gramada ),ambele sunt tot de la Paula's Choice: Skin Balancing Super Antioxidant  Concentrate Serum (un super serum,intra rapid in piele si imi lasa o piele catifelata de bebelus :D ) si  Skin Perfecting 1%BHA gel (am gasit in sfarsit exfoliantul care sa il vad si eu ultil,sa vad rolul exfoliantului!)
  • Si nu cel din urma produs,lotiunea pentru unghii cu vitamina B5 de la Farmec care din pacate isi face efectul doar atata timp cat e folosita.
Adăugaţi o legendă










Si gata cu "romanul".Voi ce produse ati descoperit luna trecuta si v-au placut?

Si sa va arat si ce set dragut pentru buze mi-am luat de la MUFE,la un super pret: 75 ron. Da,era deja redus,apoi am mai prins un cupon de 20% reducere la Sephora. Yay! Nu pot sa zic ca sunt foarte incantata de calitatea rujului sau a creionului care se lauda ca ar fi rezistent la transfer,dar la asemenea pret nu am putut rezista tentatiei :D Si mda, aparent cei de la Sephora nu pot oferi o amarata de mostra dupa ce ai achizitionat de la ei in valoare de 120 euro ;) De ce? Pentru ca vai dle probabil domnita a considerat  ca daca am folosit acel cupon de 20% reducere...  mi-am "pierdut" drepturile la bruma de atentie din partea ei...





Apropo de cosmetice, paletele Ultra Mattes Darks & Brights de la Sleek sunt din nou pe stoc aici! ;)

Sleek Make Up Ultra Mattes Darks &Brights (click aici)


And don't forget to  check out the new Romwe offer




You can get a 15% (or even 20%) discount for orders over $60.
This is only for our hottest items, in limited supply!!
Take a look in the “best seller” category on romwe.com.
First come, first serve!  Items may sell out very soon.  No restock!
Code:  best15%
Valid October 16th through 21st.  Only applies to items in the “best seller” category.



Pupici,
Andreea

Supercounters