Outfit of the day: I wear what I want

      Imi plac pantofii cu toc dar nu ii pot purta zilnic la munca.Imi plac platformele dar nu le port prea des fiind destul de inalta. Asa ca port flats cel mai des :)


  "Vedeta" acestui outfit e aceasta geanta,care mi-a placut din prima clipa cand am vazut-o.Am suspinat dupa ea acum 2 luni ,o vazusem pe un alt site,mult mai scumpa si apoi am realizat ca se afla si aici. Nu pot sa zic ca imi plac posetele maro,dar combinatia de culori cu acel bleu,alb si turquoise e superba din punctul meu de vedere. Imi plac si franjurii gentutei si cred ca lui Tommy i-ar fi placut si mai mult :))












Inclusiv captuseala gentutei mi-a placut:







Boyfriend Blouse (click here)






Am fost tare incantata de geanta,de calitatea ei (practic e cea mai buna geanta luata online) ,de design-ul ei si nici camasa nu a fost mai prejos: are un material subtirel si e din bumbac.Singurul lucru de care am fost putin dezamagita e ca am crezut ca acele dungulite ale camasii sunt de  un bleu deschis,dar de fapt e un albastru mai inchis ca si culoare.Dar bineinteles ca asta depinde si de display ul fiecaruia,cum il are setat. ;)

Body Bag (click here)







I wore/Am purtat:



Si bonus poza cu Tommy :D

Mr.TOMMY





Voi cum ati fi accesorizat gentuta pe vremea asta deloc calduroasa? Eu o vad ca si o posetuta de vara mai degraba :) Astept ca de obicei feedback ul vostru ;)


Sa aveti in continuare o saptamana cat mai placuta!

Pupici,
Andreea

Supercounters