Reviews &swatches: Myface Cosmetics products

 O sa fac un review colectiv la cateva produse  My face cosmetics,sa va spun parerea mea despre fiecare in parte.


        


Blingtone Eyeshadows Myface Cosmetics



  • eu detin nuanta "purple haze" dar  mai sunt inca... 14 nuante disponibile.Sunt curioasa cum e si nuanta "tequila sunrise",nuantele de farduri au niste denumiri superbe!
  • "purple haze" e o nuanta de mov cu putin sclipici.. si daca aparent pare prea sclipicios... aflati ca nu e! Clar nu e un fard pe care il puteti folosi ziua,dar pentru un machiaj de seara efectul de spectaculos e 100% garantat!
  • ce spun ei "For best results, apply blingtones with your finger. Simply swipe your finger across the blingtone, then across your eyelid. Layer colour for a more intense finish." - well intr-adevar e tare pigmentat acest fard,dar putem sa il aplicam cu o pensula,nu? ;)
  •  fardul e cremos,se aplica usor cu pensula,da un efect de glamour.
  • produsul expira la 36 luni de la deschiderea lui.
  • Ingredientele acestui produs: BLINGTONE SINGLE EYESHADOW
  • INGREDIENTS: CALCIUM SODIUM BOROSILICATE, TALC, DIISOSTEARYL MALATE, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, MICA, HYDROGENATED CASTOR OIL HYDROXYSTEARATE, SOYBEAN GLYCERIDES, 1,2-HEXANEDIOL, CAPRYLYL GLYCOL, BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER UNSAPONIFIABLES, TIN OXIDE, CHLORPHENESIN, SILICA, POTASSIUM SORBATE, TETRASODIUM EDTA, ASCORBYL PALMITATE (+/- CI 77891, CI 77491, CI 77492, CI 77499, CI 77007, CI 77742, CI 77510, CI 75470, CI 77288, CI 77289, CI 19140, CI 42090, CI 77000)

     
  • Aici puteti sa vedeti toate nuantele disponibile.



    SILK SCREEN EYE ART Myface Cosmetics

  •  eu am paleta "pop culture" ( un duo cu o nuanta de vernil superba si o nuanta de albastru la fel de frumoasa) dar mai este disponibil in alte trei palete:" siren","eye-conic" si
    "
    fame".
  • fardurile sunt pigmentate si cremoase,rezistente si fara primer 3-4 ore de la aplicarea lui
  • imi place ambalajul acestui produs,chiar mi se pare interesant 
  • paleta contine 2,2 grame de fard si produsul expira la 30 luni de la deschiderea lui.
  • ingredientele fardurilor: INGREDIENTS: TALC, MICA, ISONONYL ISONONANOATE, CALCIUM STEARATE, ZEA MAYS STARCH, DIMETHICONE, ISOPROPYL ISOSTEARATE, ZEOLITE, OCTYLDODECYL STEAROYL STEARATE, PENTAERYTHRITYL TETRAISOSTEARATE, SORBIC ACID, METHYLPARABEN, PROPYLPARABEN, TETRASODIUM EDTA, BUTYLPARABEN, TRIMETHYLSILOXISILICATE, BHT (+/- CI 77891, CI 77491, CI 77492, CI 77499, CI 77007, CI 77742, CI 77510, CI 75470, CI 77288, CI 77289, CI 19140, CI 42090).



















Puteti vedea toate paletele disponibile si combinatiile de culori aici







Slinky Liquid Liners
Myface Cosmetics


  • eu detin nuanta "paint it black" dar se mai afla disponibil si in alte nuante.
  • contine 2,5 ml si poate fi utilizat timp de 9 luni de la deschiderea produsului
  • descrierea scurta a producatorului a acestui produs e "A rich, true matte black." deci da,sunt de acord! E negrul cel mai mat cu putinta!
  • nu e waterproof dar nici nu se lauda cu asta,totusi rezista binisor chiar si fara primer,nu se intinde.
  • Ingredientele acestui produs: NGREDIENTS: AQUA (WATER), ALCOHOL DENAT., GLYCERIN, PULLULAN, DISODIUM COCO-GLUCOSIDE CITRATE, HECTORITE, XANTHAN GUM, CITRIC ACID, SODIUM HYDROXIDE, SODIUM DEHYDROACETATE (+/- IRON OXIDES (CI 77491, CI 77492, CI 77499), FERRIC AMMONIUM FERROCYANIDE (CI 77510), MICA (CI 77019), TITANIUM OXIDE (CI 77891), FERRIC FERROCYANIDE (CI 77510), CARMINE (CI 75470) )










Alte nuante disponibile pentru acest liquid liner puteti sa le vedeti pe site ul producatorului




LIL' BLING  CHROME NAIL POLISH  Myface Cosmetics


  • pot sa zic ca e singurul produs dintre toate produsele Myface cosmetics incercate care nu e pe placul meu,adica oja e prea metalica pentru gustul meu.Nuanta pe care o am e "purple haze" ,o nuanta frumoasa de altfel,dar aparent nu mi plac ojele chrome...
  • oja are 15 ml si se poate folosi timp de 36 luni de la deschiderea ei;fabricata in UK
  • am folosit o o singura data si a rezistat cam 2 zile fara base coat si top coat;pe unghiile mele oricum nu rezista vreo oja mai mult de 2-3 zile oricum..
  • oja se aplica in strat uniform si se usuca relativ repede
  •  se afla disponibila in alte 14 nuante si daca nu ma insel sunt fix nuantele similare cu fardul mono Blingtone Eyeshadows Myface Cosmetics de care v-am vorbit la inceputul acestei postari.
  • Ingredientele acestei oje: INGREDIENTS: ETHYL ACETATE, BUTYL ACETATE, ALCOHOL DENAT., NITROCELLULOSE, ISOPROPYL ALCOHOL, AMYL ACETATE, SUCROSE ACETATE ISOBUTYRATE, ETHYL TOSYLAMIDE, CAMPHOR, STEARALKONIUM HECTORITE, DIACETONE ALCOHOL, PHOSPHORIC ACID, CITRIC ACID, DIMETHICONE (+/- CI 77891, CI 19140, CI 15850, CI 15880, CI 73360, CI 77510, CI 77499, CI 77491, CI 77000, CI 77163, CI 77266, CI 42090, CI 60725, CI 47000, MICA, POLYETHYLENE TEREPHTHALATE, CALCIUM ALUMINUM BOROSILICATE, CALCIUM SODIUM BOROSILICATE, SILICA, SYNTHETIC FLUORPHLOGOPITE ALUMINA, TIN OXIDE)


Nuantele de oja chrome le puteti vizualiza chiar aici.



Un aspect ce mi s-a parut interesant la aceste produse este,ca mono-ul de care v-am vorbit prima data e made in Italy,paleta duo  e made in USA,iar SlINKy matte liquid liner e made in Germany ;)

Per total imi plac produsele Myface Cosmetics ,cu exceptie ojei pentru ca am se pare o problema cu ojele chrome.Daca va mai amintiti v-am relatat parerea mea despre Myface Cosmetics MYX Foundation aici,in aceasta postare.

    Daca vreti sa fiti la curent cu noutatile lor puteti sa dati "Like" paginii lor pe facebook: http://www.facebook.com/#!/myfacecosmetics?fref=ts

  Va tenteaza vreunul dintre produsele prezentate de mine?

Si pentru ca tot se apropie Halloween-ul ,cateva noutati de la Romwe:

Halloween is coming !
 

Both best sellers and new pieces are on sale, saving  up to 60%!
AND… $20 OFF for orders over $100.  Use Code:  halloween20.  Offer effective from October 26th through November 1st. Here is the preview link:  http://www.romwe.com/Happy-Halloween-Sale-c-182.html




Weekend cat mai placut girls! :*


Pupici,

Andreea

Supercounters