Top 10 cele mai frumoase farduri maro

    Ideea e preluata de la Ioana,cu ocazia asta sper sa nu se supere ca i-am preluat ideea.M-am gandit si eu acum ceva timp sa fac o astfel de postare,dar am tot amanat -o, pe motiv ca nu aveam deja  fotografiile pregatite pentru ea. :D Ea a facut un top 5,eu nu am putut face asta,pentru ca mi-a fost greu sa ma decid doar la 5 nuante.Asa ca mi-a iesit un top 10 fara sa vreau.



1.Naked din paleta Urban Decay Naked 1- ocupa clar primul loc detasat in topul preferintelor mele la farduri maro/nude. Nu stiu ce o sa fac fara ea,dar pentru ca am gasit aceasta postare,se pare ca MAC Kid e identica cu Naked UD ;) Poza mai clara gasiti aici,in stanga e MAC kid,in dreapta UD Naked.




2.MAC Style Influencer (editie limitata)- nu e asa ca e  interesanta nuanta aia de maro din aceasta paleta trio?



3. Inglot 344 matte - nu am crezut ca voi fi atat de atasata de aceasta nuanta de fard.Ca sa ma explic,in ultimele 2 sapt mereu am folosit-o,ori de cate ori m-am machiat.



4.Rouge Bunny Rouge 328 S (cred ca a fost editie limitata fardul asta)





5.MAC Espresso Matte- l-am folosit si il mai folosesc din cand in cand si ca fard de sprancene,pentru ca e o nuanta mata de maro superba.I-am facut review aici,in aceasta postare.









6.Pigment MAC Rich Life - pigmentatie maxima si o nuanta frumoasa,nu?








7. "The Mail" - Sleek Make Up paleta "Oh So Special"- iubesc paleta asta si nuanta "The Mail" a fost prima care mi-a atras atentia.Review i-am facut aici.











8. Buck din paleta Urban Decay Naked 1- chiar daca nu am folosit-o prea des,e totusi una din nuantele mele preferate de maro.




9.Essence 06 Metropolitan- e fara doar si poate fardul meu favorit de la Essence! Un maro cu putin sclipicel adorabil.Si unde mai pui ca e un fard ieftin?



10.MUA Shade 28 Pearl- pentru un fard atat de ieftin,ce puteai cere mai mult? Pigmentat si rezistent!!


 Care sunt fardurile voastre preferate maro?Sau cu ce nuante va machiati cel mai des?

*toate fotografiile pot fi marite daca dati click pe ele


Pupici,
Andreea

16 comentarii:

  1. Tot la marouri apelez si eu foarte des :) Mai exact, The mail, Boxed si Wrapped up din paleta Oh so special de la Sleek. Interesanta postarea!

    RăspundețiȘtergere
  2. Super aceasta postare, nici nu stiu care imi place cel mai mult, cred ca totusi MUA Shade 28, abia astept sa mi-l comand si eu.



    Pupici!
    VintageLook

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu am primit tagul de la Cosmina, dar nu m-am putut decide la nuante :)) Mi-am luat 2 palete Elf in nuante de maro, trebuie sa cantaresc bine situatia inainte sa fac tagul.

    RăspundețiȘtergere
  4. in paleta mea naked nuantele naked si buck sunt neatinse :). In schimb iubesc nuanta virgin,pe locul 2 ar fi toasted si pe 3 hustle.
    O alta trusa de farduri maro ce imi place este cea de la flormar - 401

    RăspundețiȘtergere
  5. Mie-mi plac Wrapped up si Celebrate de la Oh so special... superbe, dar acum mi-as dori niste marouri spre auriu... nici nu stiu daca se gasesc...

    RăspundețiȘtergere
  6. Oh ce frumuseti, maro-ul este una dintre culorile mele preferate, nu cred ca exista machiaj in care sa nu-l folosesc :))) Marea majoritate a nuantelor de maro imi plac, nu fac nazuri :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Avand in vederea ca sunt la inceput in ale make-up-ului detin o singura nuanta de maroniu metalic de la MUA - 11 Pearl care este superba. Iar, ieri am comandat paleta warm 32 de la ELF care are mai multe nuante nude pentru machiajul zilnic.

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu ma machiez mai mult cu movuri, marourile si nude-urile le-am descoperit, sa zic asa, doar recent, asa ca am putine. Imi plac toate marourile din oh so special (de fapt asa am descoperit ca-mi vin bine marourile, cu paleta asta) si vreau neaparat undressed de la mua (sa vad daca sunt genul care poarta astfel de culori). Nu-mi plac marourile roscate, alea nu-mi vin bine deloc.

    RăspundețiȘtergere
  9. O postare exact pe gustul meu! Culorile sunt foarte frumoase :X

    RăspundețiȘtergere
  10. Cel mai des apelez la albastru :-)

    RăspundețiȘtergere
  11. Si eu am o obsesie pentru fardurile maro. Arata foarte bine pe pleoapa si parca mereu merg combinate cu orice alta culoare. Cel de la Essence imi place extrem de mult cum arata :D

    RăspundețiȘtergere
  12. LexysMakeupStudio9 noiembrie 2012, 00:21

    Wow, credeam ca doar eu sunt cu marourile in prostie :)) Preferatele mele sunt 2 dintr-un trio Bourjois, al treilea este un sclipici uratel. :)

    RăspundețiȘtergere
  13. pfff:x si eu sunt innebunita dupa maro :*
    frumoasa postare :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Si eu m-am machiat in ultima vreme numai cu nuante de maro:))

    RăspundețiȘtergere
  15. sepuer postarea..Chiar sunt in cautarea unei truse de mchiaj.Si eu de obicei folosesc nuante de maron.

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter