Wishlist for Christmas

 Bineinteles ca desi de mai bine de o luna de zile ma lupt cu tot soiul de reclame,de oferte care mai de care agasante de Craciun,inevitabil am ajuns sa imi fac o intreaga lista de produse pe care mi le doresc.

 Stiu de pe acum ca pe unele mi le doresc prea mult ca sa nu le am candva,dar altele cu siguranta vor fi inlocuite de altele.


Produse de ingrijire:

Aparent as comanda toate produsele Paula's Choice din gama balancing.Am avut monstrele de la ele,deci stiu precis ca mi le doresc.Totusi la urmatoarea comanda Paula's Choice m-am decis la acestea:


Perfecting 2% BHA Gel Exfoliant

Combination Skin | Oily Skin


Avand acest exfoliant am inteles si eu in final care ar trebui sa fie rolul exfoliantelor...




Skin Balancing Super Antioxidant Concentrate Serum

care e out of stock de 2 saptamani si deja devine enervanta asteptarea... pentru ca mostrele m-au impresionat in mod placut,surprinzator chiar! 


Skin Balancing Invisible Finish Moisture Gel

Am avut varianta veche a acestei creme,adica cu alt ambalaj si pot sa zic ca e produsul Paula's Choice la care am ramas fidela!Pe restul le-am tot schimbat,am redescoperit altele si tot asa.

Si de bine ce am dat recent o comanda pe Iherb acum cateva zile ,acum sunt alte produse in cos care asteapta un checkout candva... totusi sa le mentionez pe cele care precis le voi lua la comanda viitoare:

Cococare, 100% Cocoa Butter, The Yellow Stick, 1 oz (28 g) 






Now Foods, 100% Natural Coconut Oil, 7 fl oz (207 ml)


A fost de ajuns o singura replica a unei tipe gen " stiti ca uleiul de cocos mi-a facut cearcanele sa dispara?" Ah da.atunci trebuie sa il am si eu :)) Daca nu va face minuni in cazul cearcanelor mele,poate va face ceva parului meu.


Now Foods, Solutions, Jojoba Oil, 4 fl oz (118 ml)

Nu prea intentionez sa il folosesc pentru ten acest ulei,desi am inteles ca "pacaleste" sebumul tenului deci chiar e ok de aplicat si pe ten.Daca nu e pentru ten,e pentru par :))





Madre Bees, Hemp, Organic Vanilla, Lip Balm, .15 oz (4.25 g)

Tot ce e cu vanilie sa vina la mine! ;)


Aura Cacia, Organic, Macadamia Oil, Protecting, 1 fl oz (30 ml)

Nu stiu precis daca vreau acest ulei,dar vreau si ulei de macadamia.



Si daca tot vorbeam de iherbs,as vrea si toate pensulele Real Techniques,macar cele pentru ten (cele de ochi nu le-am incercat inca):

Real Techniques by Samantha Chapman, Your Base/Flawless, Powder Brush




Make up:

Aici e "dureros" ca trebuie sa fac selectie,nu mai pot sa cumpar asa nebuneste si sa nu le consum.
In orice caz fardurile astea MAC mi le doresc:

MAC Patina




MAC Satin Taupe


Rujuri Illamasqua (si pe acestea sunt sigura ca mi le doresc,in special nuanta Sonnet la care tot visez de 2 luni)




si setul asta Lip twin set- Obey &Plentiful





Una dintre pudrele astea NARS,sunt indecisa care dintre ele si trebuie sa ma decis si asupra nuantei...

NARS Pressed Powder


NARS Loose Powder



Si ceva produse NYX:

NYX Loose Pearl Eyeshadow

Nuantele Fanta,Mink,Mocha si True Purple



NYX Slim Eye Pencil

Sapphire si Purple



NYX Soft Matte Lip Cream 3 Piece Set

Antwerp,Addis Abba si Tokyo


NYX Slide On Pencil

Nuanta Jewel a fost prima care mi-a captat atentia


Si trusa Too Faced Bon Bons care va ramane precis la stadiul de dorinta:



Fond de ten Estee Lauder Double Wear



Cizme &ghete

Benvenuti


Benvenuti




Benvenuti



Benvenuti




S Oliver





Accesorii H&M:


Mango












Va pup,
Andreea 

16 comentarii:

  1. Lunga lista :) Da si a mea este cam la fel. Iti doresc sa poti sa ti le iei pe toate. Pup.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu imi doresc cateva produse Paula's Choice,dar urmeaza sa strang banuti:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Mamaaa ce wishlist enorm ai :D Setul Lip twin set- Obey &Plentiful e genial!

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumoasa lista. Mi-as dori si eu sa incerc cateva farduri de la mac,precum si fondul de ten Double Wear. Spor la primit cadouri :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Bau! :) Buna!

    1.Andreea, cum e gelul acela Skin Balancing - Paula's Choice? e potrivit pt perioada asta rece? hidrateaza suficient de bine? sub fdt. e ok? dupa el mai e nevoie de alta crema pt o hidratare optima?

    Eu am testat crema aceasta http://www.paulaschoice.com/product/moisture-boost-hydrating-treatment-cream, dar nu prea mi-a placut...hidrateaza ok, insa lasa o pelicula care se ia daca atingi tenul la ceva timp de la aplicare. (Sau poate am aplicat eu prea mult produs?!)
    De aceea eu am folosit-o doar seara, cred ca nu merge sub un fdt. ...

    Am testat si serul Skin Balancing de care amintesti mai sus si mi-au placut: rapiditatea cu care se intinde si intra in piele si finish-ul mat, dar mi s-a parut ca ar trebui aplicata o crema dupa el, ca nu e suf. de hidratant...

    Dpv al ingredientelor, serul din gama Resist imi surade mai mult, dar parca nu e asa usor de aplicat precum acesta, in tub verde... Tu ce spui?

    2. Din gama Resist, ce produse iti plac? care ti s-au parut eficiente?

    Am comandat acel set de mostre din gama Resist. Mie mi-a placut in mod special din aceasta gama
    -crema de seara cu retinol si
    -serul, dar si
    -tonerul si
    -produsul cu AHA 5% (insa pe acestea din urma nu le gasesc absolut necesare). Tonerul (dpv al ingredientelor) mi se pare un super produs!
    Mi-a placut si crema cu spf 25, cred ca ar fi o buna baza pentru machiaj si are cateva ingrediente benefice...

    Intre timp am reusit sa iau BHA-ul cu 2% , dar pentru acnee nu-l prea vad eficient... nu o usuca si nici punctele negre nu mi le "rezolva" :( ; o sa incerc sa aplic si un produs cu benzoyl peroxide... Ma gandeam la acela de pe acne.org daca il stii, cu 2.5% BP.

    RăspundețiȘtergere
  6. Restul wishlistului tau este tare fain. :P Imi fac multe articole cu ochiul. :)
    La fdt. Double Wear, neaparat sa faci rost de o mostra inainte sa-l cumperi, sa vezi daca iti place. Se intinde cam greu... si trebuie aleasa crema de zi cu grija. Daca nimeresti una care formeaza o pelicula la suprafata tenului ce se ia la atingerea acestuia, aplicarea fdt. va fi un chin... Insa, acest fdt. este un produs pe care te poti baza... Daca ai o zi lunga, importanta cand neaparat tenul trebuie sa arate bine si cand anticipezi ca nu ai timp de retusuri prea dese si nici o oglinda pe aproape, e bine sa-l ai in trusa de machiaj. :)


    Paleta de la Too Faced este suuuperba, cred ca ar merita investitia... de asemenea, tot ce ai selectat la cap. incaltaminte. Si haina aceea rosie este f frumoasa ca model...


    Pe Sonnet, de la Illamasqua am pus si eu ochii de vreo 2 ani. :P ...dar tot pe wishlist ramane... Daca ti-l iei, neaparat sa faci o postare cu el, pls. :) Si setul acela Illamasqua este tare frumusel!! Merita investitia, culorile sunt superbe.


    Pupiiiici!! :*
    O saptamana usoara in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce lunga e lista! Sper sa ai un Mos cat mai darnic :D Mi-a captat atentia trusa Too Faced, Doamne cat e de frumoasa!
    Pupici si o saptamana superba sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ghetele albastre de la Benvenutti si trusa TF sunt super extra, beyond words :). Bafta sa bifezi cat mai multe!

    RăspundețiȘtergere
  9. Si eu imi doresc un ruj illamasqua. Abia astept sa incerc creioanele nyx :-)
    Puup

    RăspundețiȘtergere
  10. Mamica, da' nici nu vrei multe! :)) Eu sper sa iei cat mai multe dintre ele.

    Pana una, alta, voiam sa-ti zic ca, daca iti place mirosul de cocos, ar trebui sa te reorientezi, ca uleiul pe care l-ai mentionat e dezodorizat, am descoperit asta cand mi-am luat eu.
    Apoi exfoliantul... Eu nu mai pot trai fara el! Am avut lotiune, acum am lichid, mie imi plac alea de 2%, mai hardcore. Gelul PC mi-a placut si mie, dar n-as sti cand sa-l folosesc, seara folosesc Clear Skin Hydrator, iar ziua imi trebuie musai SPF.

    Celelalte bunatati... Arata tare bine!

    RăspundețiȘtergere
  11. Buretelul acela pentru par de la H&M l-am achizitionat dintr-un boutique la pretul de 3 lei dar pe negru. Si dupa ce l-am vazut si pe cel de la H&M nu prea vad mare diferenta intre ele.

    RăspundețiȘtergere
  12. Eu mi-am cam indeplinit dorinte in ultimele luni si-s mandra, desi am cheltuit cat cheltuiam alta data intr-un an sau chiar mai mult. :))
    Anul viitor ma axez pe pensule si [evident] ca mi le doresc pe cele de ten si pe cele de ochi Real Tehniques. Sunt primele pe lista. Apoi vad eu, blushuri as mai vrea [nu-mi vine sa cred ca pana acum nu foloseam decat o pudra bronzanta (castigata la tine la giveaway :D), care-i mai mult iluminatoare, pe post de blush]. Si cu rujurile observ ca am ce va in ultima vreme, desi uit sa le folosesc. :))
    La cat mai multe dorinte indeplinite! :*

    RăspundețiȘtergere
  13. buretelul acela pentru cocuri e super, si eu il am

    RăspundețiȘtergere
  14. Foarte tare, asta da lista! :)) Mosu o sa alerge de nebun vreo 7 zile sa ti le ia pe toate :P

    RăspundețiȘtergere
  15. Buna, daca te intereseaza Powder Brush si Blush Brush de la Real Techniques le am eu de vazare. Le-am primit cadou de la o prietena care a vrut sa-mi faca o surpriza, insa mi le comandasem si eu inainte. 70 RON ambele. Daca te intereseaza imi poti scrie pe adresa de nomoredaruma@yahoo.com. Merci!

    RăspundețiȘtergere
  16. Lunga e lista,d ar cel putin mous are multe otpinui. Sper sa le primesti pe toate!

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter