Bucurii de inceput de Decembrie ♥

 ... si dupa ce am ales titlul mi-am dat seama ca nu suntem nici la jumatatea lunii Decembrie dar nici la inceputul ei.Nu imi vine sa cred ca nu am mai reusit sa postez in ultima saptamana,lucru aproape incredibil pentru mine care postam cam la doua zile sau chiar zilnic.

Voi avea cateva postari programate,pentru ca oficial de saptamana viitoare voi intra in vacanta deci nu voi avea timp prea mult de pregatit postari.

Anumite produse din aceasta postare au fost achizitionate de mine,nu neaparat in luna Decembrie (de exemplu comanda de al Iherb),altele mi-au fost trimise de o prietena din Romania.


Produse Paula's Choice

Am dat comanda cu prietena mea impreuna,dupa ce ea s-a decis la ce reprezentant Paula's Choice din Romania sa comande. Ce mi-am ales,veti vedea in fotografii,produse pe care le-am tot testat din mostre in ultimele 3 luni si pe care vroiam neaparat sa le am full size.














 

Produse luate de pe Make Up Shop:


-doua NYX Soft Matte Lip Cream - nuanta Milan (iar,da!) si nuanta Stocklom ) si inca tanjesc la Antwerp dar nu era pe stoc la momentul respectiv.
-un jumbo NYX nuanta Milk - cine nu a auzit de el?
-NYX Super Fat Eye Marker - e inca in teste,asa la prima vedere imi place
-gene false Red Cherry - le-am mai avut si imi plac!
-adeziv de gene false DUO - e prima data cand il am,nu l-am testat dar abia astept :)

Nu puteau sa ma apuce sarbatorile de iarna fara gene false nu? :D

















Produse ELF,luate de pe ELF Romania:

-mineral eyeshadow primer ELF -am luat acest primer numai din dorinta de a face o comparatie cu primerul ELF normal si diferenta e sesizabila: e mai gentil decat celalalt si momentan imi pare la fel de eficient.
-lip stain Fashionista - o culoare superba,doar l-am swatchuit pe mana,dar nu ii suport deloc mirosul,deci nici gand sa il aplic pe buze! Nu stiu daca toate sunt asa,adica toate lip stain urile ELF sau doar nuanta asta...
-ruj ELF nuanta Seductive - incredibil de pigmentat si cremos la pretul care l-a avut rujul!
-portfard ELF- super incapator din punctul meu de vedere
-ELF Eye transformer- nu l-am incercat,va ramane sigilat pentru ceva anume :D
-mini eyelash curler
-set de pensule ELF Studio 11




















 De la prietena mea:


-doua creioane Avon Supershock
-un pisic din fimo


Tangle Teezer

Stiti care a fost primul lucru care mi-a trecut prin cap cand am vazut aceasta perie? Wow,ce nuanta vibranta! Nu ma puteam decide la nuante: purple sau orange si cum Katyna imi zicea ca ea si-ar fi dorit pe Orange (isi alesese pe mov) am cedat si am ales Orange. Desi as innumara pe degete obiectele in nuanta asta,cred ca am foarte putine.




Produse Farmasi:

-doua rujuri Farmasi -unul dintre rujuri imi place tare mult si ca si tetura,culoare,pigmentatie!
-un fard neon - absolut fascinant ca si culoare!
-un lip cream
-doua creioane de buze









Produse de pe Iherb:

-Eucerin, Gentle Hydrating Cleanser, Fragrance Free, 8 fl oz (237 ml) - am luat doua bucati,pentru ca am tot citit pe la fete ca e bine formulat.M-am spalat aseara cu el si da,e mai bun decat produsul care il foloseam inainte :)
-Derma E, Vitamin E Skin Oil, 14,000 IU, 2 fl oz (60 ml)- ma chinuiam sa sparg niste capsule pana acum,pana cand m-am decis sa imi iau Vitamina E pura!
-Medicine Mama's, Sweet Bee Magic, Organic Healing Skin Cream, 0.25 oz (Discontinued Item)- l-am primit gratuit acest produs dar miroase atat de rau ca... mi-e teama sa il aplic pe ten.Pare destul de emolient si cred ca mainile s-ar bucura de el :)
-Real Techniques by Samantha Chapman, Your Base/Flawless, Expert Face Brush -nu prea ma incanta aceasta pensula,e cam mica si .. nu mi dau seama momentan la ce sa o folosesc.
-Real Techniques by Samantha Chapman, Your Finish/Perfected, Blush Brush- mai degraba o voi folosi pentru pudra,am alta pensula pentru blush tot de la RT :)
-Natural Factors, B6 Pyridoxine HCl, 100 mg, 90 Tablets -descrierea produsului a cantarit destul in alegerea lui :))

Nici de data asta posta ceha nu m-a scutit de taxe vamale... si ce ditai taxele,ca au fost in stare sa mi incadreze inclusiv discounturile produselor luate de pe iherb la taxe... deci cearta-te cu ei,daca poti,daca le vorbesti limba...
Am primit de la cei de la Iherb in plus,acea crema de la Medicine Mama's,un mini marker Iherb care nu ... merge si un plic efervescent cu Vit C pe care l-am baut aseara si chiar a fost bun :D



























Produse de pe Sheinside:

-un colier pe care il puteti vedea si aici
-o pereche de cizme








Ieri a fost cumva ca o zi de ziua mea (de Craciun nu prea primesc cadouri,data fiind apropierea zilei mele de nastere cu perioada Craciunului) cu desfacut colete :)

Daca va intereseaza vreun produs anume,la care vreti sa imi stiti parere,doar lasati-mi un comentariu.La unele dintre aceste produse vor urma review uri,numai ca trebuie sa le testez :) iar de altele deja mi-am dat seama (cum e cazul produselor Paula's Choice pentru ca am tot avut mostre cu acele produse in ultimele 3 luni)


As mai avea de cumparat cam asa : un concelear MAC preferabil (am ramas fara concelear!!!) ,o pudra NARS,o hainuta rosie de la Zara ,o alta pereche de cizme si un laptop nou.Si planurile alea deja facute sa se indeplineasca.Laptopul si planurile alea cred ca raman pe anul viitor precis,dar na.Nu-i asa ca wishlistul  de ziua mea/Craciun e mic? :D








Va doresc o saptamana cat mai placuta in continuare!

Pupici,
 Andreea

39 de comentarii:

  1. Vai cate minunatii!!! Cred ca te simti ca un copil in jurul bradului :p Sa ti se indeplineasca toate dorintele :* :* (si pt anul asta si pt restul)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa te bucuri de toate bunatatile!
    Ce culoarea frumoasa are lip stainul de la Elf! <3
    Ca tot mi-ai amintit, gumita de la clestisorul meu si-a dat duhul, sper sa am cu cine sa pun o comanda ca-mi voi lua doar gumite, am deja 2 clestisori Elf si de 2 ani inca functioneaza excelent :D
    Si rujurile Farmasi par tare frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  3. Vaaai, si eu astept un colet mare mare de la iherb si vroiam sa dau o comanda la elf dar vad ca astia s-au lasat de treaba, nu mai am unde sa comand :(

    RăspundețiȘtergere
  4. Uu, ce de bunatati! Chiar ca pare ca a venti Mosul la tine :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Wow ce de bunatati:x Sa le folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  6. Bunatati peste bunatati! Sa le folosesti/porti sanatoasa pe toate, colierul este favoritul meu.

    RăspundețiȘtergere
  7. Multe minunatii, sa te bucuri de toate!
    Imi plac mult cizmele si colierul. O parte din ce ai tu aici e si pe lista mea de dorinte. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Si eu mi-am comandat aceste 2 pensule de la Real Tehniques de pe iherb, dar nu au mai ajuns la mine:(. Tanjeam dupa expert face brush, ca sa am alternativa la pensula care o folosesc acum pt fond de ten. Daca nu ii gasesti intrebuintare, ma ofer eu sa ti-o cumpar. Oricum, speri sa le faci un review mai detaliat, sa vad daca are rost sa le mai comand odata sau nu.

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu nu stiu la care sa ma uit mai intai! :P

    -Desi BHA lichid 2% de la PC nu m-a impresionat, mare lucrur nu prea face si nu prea cred sa-l cumpar din nou, as da o sansa tonerului din gama Skin Balancing daca spui ca ti-a placut si cu siguranta ti-a placut mult daca l-ai cumparat full size. Eu nu m-am inteles cu serul din aceeasi gama :(; ar trebui sa iau un set de mostre sa-mi fac o idee si in privinta celorlalte produse...

    -Stii ca-s dragute pensulele ELF; aveam impresia ca-s f. mici... dar par ok. Poate le faci un review odata, pls. :) Si peria... sper sa-ti placa, am citit numai de bine despre ea.

    -Abia astept sa faci review la pensulicile RT :P, cea cu manerul auriu ma tenteaza...rau. :P Pls, incearc-o si cu fdt lichid, eu pt asta as lua-o mai mult...

    -Cu taxele la vama, mereu am emotii sa nu cumva sa platesc si de aceea eu dau comenzi mai mici si mai dese cand am nevoie de mai multe maruntisuri... Am impresia ca la o valoare de peste 45eur se aplica taxe suplimentare?! nu mai stiu... in Cehia cum e?

    -Cizmulitele sunt f. frumoase si par comode. Sa le porti sanatoasa si sa te bucuri de toate achizitiile! Puuup!

    RăspundețiȘtergere
  10. Cate lucruri frumoase ti-ai cumparat, sa le fol cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  11. colierul acela cu frunzulite...e..supeerb...sa le folosesti pe toate cu placere! eu inca nu mi-am finalizat wishlist-ul...si ma sperie pur si simplu cat de mare e....cam pentru 2 ani asa...:))
    By the way, stii cumva daca pensule RT...se gasesc si pe vreun site din Ro..?

    RăspundețiȘtergere
  12. wow ce de produse super ti-ai luat :)
    Si eu iti doresc o saptamana usoara , si asteptam rewiev-uri de la produsele luate.

    RăspundețiȘtergere
  13. Ehe, ce de bunatati! Nu prea ai fost cuminte cu atatea cumparaturi, dar i-ai mai lasat si mosului ceva sa iti aduca!

    RăspundețiȘtergere
  14. Sa te bucuri de toate, ai ales numai produse faine! Gama
    Skin Balancing de la Paula incepe sa-mi placa si mie foarte mult, gelul hidratant vreau sa-l cumpar la primavara.



    Colierul cu frunze si cizmele sunt tare frumoase, sper sa ni le arati intr-un outfit of the day.


    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  15. Mama mia, chiar ca parca a venit Mosul la tine :). Expert face brush nu merge pt. fdt mineral? Mi se pare ca seamana cu f82 de la Sigma. Cremuta aia de pe iherb cu miros urat (de fapt, daca-ti bagi nasul mai bine in ea, o sa-ti dai seama ca miroase a ulei de masline) merge pe cuticule sau pe coate, daca le ai aspre, nu incerca s-o dai pe fata, are multa ceara in ea si o sa-ti blocheze porii 100%. Una peste alta, super achizitii, sa te bucuri de toate!

    RăspundețiȘtergere
  16. cate goodies:x/sa le fol pe toate cu placere.le meriti.pupici

    RăspundețiȘtergere
  17. Maria in momentul de fata nu detin nici un fdt mineral.Multumesc mult de sfaturi,asa am si inceput sa fac! :* Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  18. Nu stiu nici un site din ro care are pensule RT... De pe iherb le poti lua la un pret ok si fara sa platesti taxe vamale daca nu faci comanda de mai mult de 20 euro.Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  19. Ana imi pare tare rau :( Eu locuiesc in alta tara... e destul de aiurea cu transportul :( Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  20. Are culoare frumoasa dar la miros ma omoara de-a dreptul! Multumesc.Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  21. Multumesc Simo,la fel si tie! Toate astea au ajuns la mine datorita tie :* Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  22. Ada,pentru mine BHA lichid 2% de la PC a fost APA DE PLOAIE! L-am aruncat pe jumatate nefolosit asta dupa ce am dat din el unei prietene sa il testeze.Deci iti imaginezi si ce mult l-am folosit.Serul mie imi place,sper pe viitor sa nu am aceeasi problema ca a ta!


    La pensulele ELF voi face review numai ca trebuie sa le mai folosesc. Peria imi place la nebunie ,o sa ii fac review si ei,poate si un ga,daca va dori sponsorul.


    Eu am o "bafta" teribila cu taxele vamale... Aici se aplica la valoare mai mare de 22 euro :)) Dar astia imi baga si shippingul la taxe,nu doar valoarea produselor.Nu stiu exact cat e in Romania.


    Cizmulitele sunt ok,ieri le-am purtat dar mi-au facut rana la un picior... o sa incerc sa le largesc cu spirt..daca nu,clar nu le mai pun in picioare.. eu sunt foarte sensibila cand vine vorba de incaltaminte.


    Te pup! :*

    RăspundețiȘtergere
  23. pensulele de la elf din gama studio mi se par sincer singurele de produse de la elf care merita cumparate. cel putin pensula aceea plata pentru pudra este una din preferatele mele :D
    pensula roz de la RT o am si eu pe lista :D insa prioritare acum sunt alte produse :)
    sa folosesti cu placere toate produsele :*

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter