Cadouri minunate & colorate de sfarsit de an

    Se pare ca anul asta am fost tare cuminte.Atat de cuminte ca am fost rasfatata cu bunatati cosmetice,colorate si parfumate.

  Ieri postasul mi-a adus trei colete,unul cu doua oje colorate de la GlitterGal ,unul de la Romwe si un colet de la o buna prietena care a considerat ca mi-a trimis "o mica atentie".Serios?! :))

Si iata in ce consta "mica" ei atentie,toate impachetate frumos si cu grija:


O pereche superba de cercei de la Forever 21:




O felicitare sweet:



Un lipgloss Clinique:




Un fard crema Clinique absolut fabulos ca si baza pentru farduri sau poate fi purtat desigur si singur,pe pleoape:




Un fond de ten Estee Lauder Nutritious SPF 10,care e cotat ca fiind un produs bun de Paula's Choice aici,dar din pacate e discontinued mai nou:



Un set fabulos de 3 produse MAC +portfard MAC: rimel MAC Zoom,pigment MAC nuanta Teal si MAC fluidline Blitz &Glitz plus o mini pensula pentru liner,pe care am uitat sa o fotografiez:



Multumesc mult draga mea :*



Ojele de la GlitterGal ,nuanta Citrine e favorita mea,nu as fi zis ca pot fi atat de fascinata de o oja holografica,o sa va prezint zilele astea manichiura facuta cu ea intr-o alta postare.In schimb cealalta nuanta ... din cauza culorii nu ma atrage aproape deloc ideea de a o purta.




Un colier Romwe si o pereche de cercei Romwe:



  Colierul Romwe nu il mai gasesc momentan pe site,dar cerceii mai sunt disponibili si in alte nuante.


   Cei de la Bioderma Romania au dorit sa imi faca o surpriza (si au reusit!) si au trimis curierul astazi la adresa unei prietene cu aceste bunatati: solutie micelara Sensibio H2O 100 ml, crema compacta Sensibio AR,crema Sensibio Legere/Light si gel-contur ochi Sensibio Eye.



Fotografia nu imi apartine,nu am intrat inca in posesia produselor Bioderma,fotografia e preluata de la Andreea care detine blogul Never Spoiled Enough.

Iar un alt "mos" a considerat ca e prea lenes la impachetat cadouri si neinspirat in alegerea lor,asa ca am dat doua comenzi online in locul lui pentru doua parfumuri : Acqua di Gioia Giorgio Armani si Davidoff Cool Water Woman,ambele de 100 ml fiecare.





Si pentru ca am ramas in "pana" de parfumul Treselle si nu l-am gasit nicicum cum sa il comand acum,m-am multumit totusi cu varianta spray :



Nu puteam sa ratez nici ocazia de a primi un uscator de par,pentru ca cel vechi aparent se opreste si functioneaza dupa 2 min :)) Nu ma deranja prea tare asta,pentru ca eu evit sa folosesc uscatorul de par.


Si un rasfat Joico pentru par,pe care tot asa,il astept intr-o comanda impreuna cu Essie Ridge Filler:



Multumesc tuturor celor care au reusit sa imi aduca un zambet pe buze zilele acestea  si sa ma faca fericita.Voi ce ati primit frumos zilele astea?


Pupici,
Andreea

28 de comentarii:

  1. sa le folosesti pe toate cu placere!
    Davidoff cool water e preferatul meu.. :D

    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. O, ce de cadouri frumoase, sa le folosesti iubita!

    RăspundețiȘtergere
  3. super cadouri

    RăspundețiȘtergere
  4. So much goodness! Sarbatori fericite in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  5. Am fost cuminte si am primit mult dorita camera Canon, o trusa de la Sephora si o camasa de la Zara.:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Am si eu uscator din acesta. E super practic!
    Ah...ce frumoase sunt accesoriile ! Mai ales cerceii! Sa ii porti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  7. Am vrut sa-mi iau si eu cerceii de pe romwe , dar nu-i mai au pe stoc pe negru sau albastru . Pacat , sunt tare frumosi :(

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce frumoase sunt produsele!
    Sa le folosesti pe toate cu placere! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Vai...bijuteriile sunt de vis:x *me jealous :(( * Sa le porti cu placere si sa te bucuri de toate minunatiile :D

    RăspundețiȘtergere
  10. Cate cadouri:X:X Imi place mult acea oja holografica dar totusi cred ca e mai draguta culoarea cealalta:)) Pana la urma Craciunul cred ca este cea mai frumoasa perioada:p

    RăspundețiȘtergere
  11. Sunt tare dragute ojele GlitterGal, nu am folosit niciuna pana cum. Eu zic ca s-ar putea sa-ti placa si cea rosie dac-o testezi pe o unghie :D
    Sa te bucuri de cadouri, ai fost un copil tare cuminte :D Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  12. Chiar ca ai fost cuminte :)
    Nici nu stiu ce anume de acolo imi place mai mult :)
    sa le folosesti cu placere :*

    RăspundețiȘtergere
  13. wow ce mos bogat ai avut :)
    Sunt superbe toate , sa le porti cu placere,
    Cerceii m-au "dat pe spate" sunt bestiali :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Multumesc,te pup :* Care dintre cercei? Cei de la Forever21? La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  15. Alina,nu prea.. am testat-o deja.La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  16. Sa stii ca sunt diferite,nu-mi place deloc cealalta.. cum se aplica,culoarea.. La multi ani!:*

    RăspundețiȘtergere
  17. Multumesc Sadie,te pup :* La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  18. Eu oscilam intre negru si albastru,logic am ales albastru .Sper sa ii mai regasesti pe stoc,in general reinnoiesc stocul.Te pup! La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  19. Abia il astept,inca nu mi-a ajuns.Care pereche de cercei iti place?La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  20. Super,sa te bucuri de ele!!La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  21. Sunt frumosi cei de la Forever 21, dar cei de la Romwe sunt bestiali :)
    La multi ani , sa ai un an plin de bucurii si impliniri !

    RăspundețiȘtergere
  22. Si eu te pup! La multi ani si tie!

    RăspundețiȘtergere
  23. cool water ..my all time favourite :X
    cercelusii aia albastri cu triunghiuri sunt absolut superbi :X

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter