Ce parere aveti de produsele Farmasi?

   Va spun sincer ca pana acum o saptamana nu folosisem decat doua rujuri Farmasi,unul dintre ele primit de la Chocolate acum 2 ani si unul pe care l-am cumparat in aprilie.Ambele mi-au placut,desi nuanta rujului Farmasi ales de mine era cam deschisa pentru tenul meu totusi,l-am abandonat si sincera sa fiu nu mai stiu unde este,prin ce sertar :)



Cert este ca m-am reindragostit de rujurile Farmasi ,cu aceste nuante,in special de  Farmasi True Color Lipstick shade 03.



Fardul mono a fost dragoste la prima... incercare! Dupa cum se vede e destul de pigmentat si chiar e.. neon! Un alt produs care m-a lasat placut surprinsa atat de textura lui,consistenta cat si nuanta aceea de roz bombon mai discret,e Farmasi Gleam Rouge Liquid Lipstick shade 08. Singurul minus pe care il vad e ca e putin cam lipicios.





Il puteti vedea pe buzele mele in machiajul realizat aici.


  Despre creionele de buze nu mi-am format o parere anume,nu pot sa zic ca m-au impresionat cumva,dar dintre cele doua,nuanta 201 e cea mai buildable.


Produsele Farmasi se pot achizitiona atat din magazinele fizice din toata tara cat si online pe site-ul Farmasi.Aici gasiti lista cu magazinele fizice din fiecare oras in parte.Pacat totusi ca au cam marit preturile produselor in ultima vreme...






Ce produs/produse Farmasi ati folosit si v-au placut?
Va doresc sa aveti un inceput de saptamana cat mai placut!


***Nota: Postare planificata,sunt in vacanta!Voi  aproba comentariile voastre si va voi raspunde la ele in cel mai scurt timp posibil.Va multumesc pentru intelegere!


Pupici,
Andreea

42 de comentarii:

  1. Vacanta placutaaaa!:D
    Eu folosesc atat rujuri Farmasi, cat si oje si creioane.Vreau sa imi iau un fond de ten dar am dat gres in trecut la nuanta, pentru ca sunt putine.Dar foarte bune si acopera perfect imperfectiunile.Pe mine clar m-au cucerit Farmasi cu produsele lor!
    Te-am pupat! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Pana acum am incercat doar oje de la Farmasi, in general mi-au placut, cu mici exceptii. Unele se ingrosau cam repede si nu mai puteau fi folosite, insa am si oje pe care le-am cumparat de un an si sunt ca noi. Am citit destul de multe review-uri pozitive despre produsele Farmasi, as vrea sa incerc si eu un ruj. Nici nu stiu care imi place mai mult dintre 03 si 05! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. eu am folosit ruj si ruj lichid si chiar mi-au placut.mai ales rujul lichid ,foarte fain.pupppppp

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu am vreo cateva gloss-uri de buze, un creion contur de buze si multe, multe oje. Creionul imi place foarte mult, gloss-urile nu prea, iar ojele au niste nuante foarte frumoase, dar mi se pare ca sunt destul de greu de aplicat pentru ca se ingroasa destul de repede. Oricum, pentru pretul pe care-l au, merita.

    RăspundețiȘtergere
  5. Wow, sunt superbe rujurile, 05 imi place mult, am sa-l caut si eu sa-l vad :D Vorba ta, pacat ca au cam crescut preturile in ultimul timp.

    RăspundețiȘtergere
  6. am farmasi gleam rouge nuanta 3,am avut nuanta 4 si o adoraaam,dar nu o mai gasesc deloc acum,cred ca o voi cumpara online. Mai am si rujuri de la ei, vreo 3 cred,nuanta 24,25,07 si cam atat:D. vreau neaparat sa incerc concealer-ul lichid,am vazut la Anda ca este chiar ok si acum ca am vazut la tine mono-ul vreau si farduri de la ei :))

    RăspundețiȘtergere
  7. am doar o oja, un fard mono mov si un fond de ten care imi plac :)
    vreau rujuri si alte oje de la ei :)

    RăspundețiȘtergere
  8. O singura oja am folosit de la Farmasi. Sunt tare multumita de ea. Sper sa mai incerc si alte produse de la aceasta firma.

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu am o oja si un ruj rosu. La oja imi place doar culoarea, rujul se comporta bine, dar il port f rar. Sora mea e f incantata de produsele Farmasi, rujuri si gloss-uri am vazut la ea, parca.

    Vacanta frumoasa! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Vacanta placuta! Mie imi plac super mult rujurile lor, sunt pur si simplu geniale: )

    RăspundețiȘtergere
  11. Am un fond de ten foarte bun, pacat ca nu am nimerit nuanta, un corector foarte bun, creioane de buze, oje, pudra de fata, toate foarte bune raportate la pret.

    RăspundețiȘtergere
  12. Eu am incercat o singura oja, dar n-a fost cu noroc, se intinde greu si cu dungi. Am tot vazut la fete produse de care sunt multumite, dar cumva n-am mai fost atrasa sa incerc altele, cu atat mai mult cu cat la mine in oras nu le prea gasesc decat disparate, pe la diverse magazinute no-name, unde vanzatoarele nu sunt tocmai prietenoase. M-am obisnuit cu magazine cum e DM, unde pot testa ce am chef fara sa stea nimeni cu ochii pe mine :). Oricum, produsele tale imi plac foarte mult, in special creionul 201 si primul ruj. Sa le folosesti cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  13. eu am o oja albastra, mi-a placut mult, asa ca mi-am mai achizitionat inca 6 nunate ( mai ales ca sunt doar 5 Ron). Acum mi-am mai cumparat si fondul de ten ( am citit multe lucruri de bine despre el ) , dar inca nu am apucat sa-l incerc. :D
    Pe viitor vreau sa incerc si rujurile :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Imi place foarte mult fondul de ten stay matte de la ei :D

    RăspundețiȘtergere
  15. Ojele lor nu imi plac, dar rujurile le ador atat pentru consistenta cat si pentru hidratare si rezistenta.

    RăspundețiȘtergere
  16. Eu am doar o oja de la Farmasi, dar... sincer nu am reusit sa imi fac o parere oarecare despre ea asa ca nu vreau sa dau cu bata in balta si sa vorbesc prostii. Tine la fel ca orice alta oja, 3-4 zile. Mi-as lua mai multe, dar standul nostru Farmasi, mai mult contine alte firme decat Farmasi :))

    RăspundețiȘtergere
  17. Eu n-am nimic Farmasi? :-? Nu-mi vine sa cred dar chiar nu-mi vine nimic in minte acum. Hmm, tre' sa iau masuri ;p

    RăspundețiȘtergere
  18. Cred ca am avut o oja rosie de la farmasi...prin liceu :)) de atunci nu am mai avut nici macar un produs, dar daca o sa am ocazia, tare mult as vrea sa incerc un ruj

    RăspundețiȘtergere
  19. You know I love them! Imi plac foarte multe produse de la ei!:X

    RăspundețiȘtergere
  20. Eu zic sa le incerci si rujurile.Te pup,la multi ani! :*

    RăspundețiȘtergere
  21. Dalia,nu am incercat ojele lor inca. Te pup,la multi ani! :*

    RăspundețiȘtergere
  22. Nu am incercat inca ojele lor,dar toate rujurile incercate de la ei mi-au placut.Te pup,la multi ani! :*

    RăspundețiȘtergere
  23. Nu am incercat fond de ten de la ei.Te pup,la multi ani! :*

    RăspundețiȘtergere
  24. Musai sa incerci si rujurile lor! Cremoase si pigmentate.Te pup,la multi ani! :*

    RăspundețiȘtergere
  25. Multumesc Maria.Te pup,la multi ani! :*

    RăspundețiȘtergere
  26. Uff deci trebuie sa incerc si corectorul lor! Te pup,la multi ani! :*

    RăspundețiȘtergere
  27. Multumesc Dorina.Te pup,la multi ani! :*

    RăspundețiȘtergere
  28. Rujuri sa iti ieri,merita garantat.Te pup,la multi ani! :*

    RăspundețiȘtergere
  29. Ma bucur sa aud ca esti incantata de produsele Farmasi.Te pup,la multi ani! :*

    RăspundețiȘtergere
  30. Dap,incearca si rujurile lor.Te pup,la multi ani! :*

    RăspundețiȘtergere
  31. Da,rujul lichid are o consistenta interesanta.Te pup,la multi ani! :*

    RăspundețiȘtergere
  32. Cred ca varianta online e o solutie buna ca sa poti gasi toate nuantele.Eu acum vreau sa incerc concelearul :)) Te pup,la multi ani! :*

    RăspundețiȘtergere
  33. LexysMakeupStudio4 ianuarie 2013, 11:32

    si mie mi-au lasat o impresie buna rujurile din gama true color ;) pacat ca 03 e prea portocaliu pt parul meu rosu si 05 e prea pal si pe deasupra stranut cam des de la ele, deci nici cu rujurile nu reusesc sa fac economie :)

    RăspundețiȘtergere
  34. Corectorul lichid de la ei e chiar foarte bun il folosesc mereu , are o textura foarte fina , rujul True color lipstick culoarea 19 o am , si pot spune ca e chiar cremos , si hidrateaza bine buzele ,si mai am inca doua mini palete (cu patru culori ) sincer nu-mi prea imi plac ,pentru ca nu sunt chiar atat de bine pigmentate , dar culorile sunt frumoase. :D

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter