Outfit of the Day: Relax time

   Astazi vreau sa va arat un outfit deloc pretentios,pentru un weekend relaxant.
Camasa imi vine putin cam larguta ce e drept dar m-a atras mult culoarea ei.Am senzatia ca nu prea ma avantajeaza,dar astept parerea voastra sincer in ceea ce o priveste. Cizmele imi plac mult,nu mi vine sa cred ca marimea imi este buna,de obicei am probleme destul de mari cu incaltamintea.Nu de multe ori am achizitionat din magazin ceva de incaltat si acasa am constatat ca imi vin prea fixe incaltarile.











Cred ca acesta va fi ultima postare de tipul  "outfit of the day" de pe anul acesta :)


In fotografia de mai sus imi sta parul putin cam ciudat,dar am pus poza de dragul lui Tommy. :)

Am purtat/I wore:


Si machiajul purtat de mine astazi,plus poze bonus cu Tommy :)












Va multumesc pentru vizita ,astept feedback ul vostru ca de obicei ,iar Tommy va doreste in continuare un weekend cat mai relaxant :)


Btw si sa nu uit,cei de la Romwe au o oferta.


ROMWE XMAS Promotion, UP TO 70% OFF plus free Christmas stocking with mysterious gifts inside
From December 19th to 25th. Over $60 (final payment)
ROMWE: http://www.romwe.com/

Pupici,
Andreea

34 de comentarii:

  1. Albastruuu :X Camasa vine ft bine asa larguta, mai ales ca o porti cu tricou!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoase cizmele, imi plac mult! Uh, si da-i lui Tommy un pupic, dragul de el :X

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu imi prea place camasa, as fi preferat ceva pe roz, burgundy etc. Albastru parca le prinde mai bine pe blondine. Cizmele sunt superbe!

    RăspundețiȘtergere
  4. Tommy seamana perfect cu motanelul meu.<3<3<3

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place mult partea de jos a tinutei, partea de sus... nu stiu. Mie nu prea-mi place cum se aseaza pe talie, ma gandesc la varianta de a o purta legata in talie, cu un tricou simplu si lungut pe dedesubt.

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi plac cizmele si motanul:X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  7. Tooommy, scumpicul de el! Ce dragalas este!!! :)
    Andreea, imi plac mult pantalonii, nuanta este f. frumoasa, iar cu cizmele, vin super fain! Camasa e ok, dar n-as fi combinat-o cu pantalonii si nici tricoul, asta datorita nuantelor acestora... dar per ansablu, daca te simti comod in ele, asta conteaza... ;) Pups!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Asa am simtit si eu dupa ce am revazut pozele.Acum imi pare rau cumva ca am postat tinuta asta. Te pup si o duminica placuta in continuare! Pupicei :*

    RăspundețiȘtergere
  9. Asa am simtit si eu dupa ce am revazut pozele.Acum imi pare rau cumva ca am postat tinuta asta. Te pup si o duminica placuta in continuare! Pupicei :*

    RăspundețiȘtergere
  10. Da,da,mi-ai zis.Ia sa mi lasi o poza si cu al tau.Tu de cat timp il ai pe al tau? Si cum il cheama? :D Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  11. Asa am simtit si eu dupa ce am revazut pozele.Acum imi pare rau cumva ca am postat tinuta asta. Te pup si o duminica placuta in continuare! Pupicei :*

    RăspundețiȘtergere
  12. Asa am zis si eu,totusi culoarea ei nu ma avantajeaza din pacate din cauza siluetei.Lasa ca ne vedem noi marti :)) Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  13. Imi place cum iti vine camasa. Pupici lui Tommy!

    RăspundețiȘtergere
  14. Camasa eu o vad mai degraba cu un cardigan lungut deasupra sau bagata in pantaloni. Culoarea e intr-adevar foarte frumoasa.
    Si machiajul tau imi place mult, dar si Tomita mustaciosul! :D Pupici

    RăspundețiȘtergere
  15. Multumesc mult Georgiana :* Pupicei! :*

    RăspundețiȘtergere
  16. Am impresia ca ai umblat putin la forma sprancenelor :).
    M-am bucurat sa vad "click here" la boots dar de ce nu ai pus link direct catre ele? :( Imi plac foarte mult dar n-am rabdare sa le caut in tot site-ul ala. Eram curioasa de pret.

    RăspundețiȘtergere
  17. Fede,nu le gasisem initial pe site.Acum le-am gasit,acesta este link ul dar sunt sold out in momentul asta. http://www.sheinside.com/Leather-Lycra-Flat-Knee-High-Boots-Black-p-79918-cat-1748.html#goods_description_top E aiurea forma sprancenelor?

    RăspundețiȘtergere
  18. Esti o frumoasa :* te inteleg perfect cu gasitul de incaltaminte :( am crezut ca plang azi intr-un magazin pentru ca nu aveau marimea mea

    RăspundețiȘtergere
  19. nu trebuie sa iti para rau, cu camasa legata ma pregateam sa iti spun si eu, dar vezi tu si noi facem "greseli" dar cred eu ca invatam de la cei ce pot vedea de la "distanta".
    te puup!

    RăspundețiȘtergere
  20. Imi place muult camasa. Cred ca iti vine mai bine daca o tii deschisa:) In poze atunci cand e inchisa mi se pare ca face cateva cute aiurea ;)).
    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  21. Multumesc Ral :* Te pup si iti doresc o saptamana cat mai placuta! Cred ca vei intra in vacanta curand nu? :P

    RăspundețiȘtergere
  22. maine mai vin la munca si apoi gataaaaaaaaa :D
    pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  23. Am si eu pantaloni asa, tre sa-i scot de la naftalina :));x

    RăspundețiȘtergere
  24. Ms de link Andreea!
    Nu e aiurea, tot frumoase sunt dar parca erau mai bine definite inainte.Ori le-ai deschis la culoare? Nu-mi dau seama :P
    kiss

    RăspundețiȘtergere
  25. Sa nu-ti para! Ai aflat cateva pareri si poate pe viitor o sa te ajute! Eu iti admir curajul si stilul, pentru ca eu ma imbrac cam banal si nu prea postez despre asta pe blog.

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter