Overview: Sleek Make up Face Form shade Fair

   Stiu ca v-am mai spus cate ceva despre acest kit  in cateva postari,dar m-am decis sa ii fac si review,pentru ca merita.In primul rand mi se pare o paleta super utila,eu am nuanta Fair care e compusa din  bronzer +iluminator + blush ul Rose Gold in aceeasi paletuta!
Nu mai trebuie sa achizitionati Face Contour Kit plus blush ul Rose Gold,cand puteti achizitiona direct Sleek Make Up Face Form! ;)



Descrierea oficiala a produsului:


"Face Form is the ultimate contouring compact and definitive accessory for nailing that chiselled supermodel look. Bound in a luxurious handbag-friendly palette, complete with a mirror for on-the-go application, each shade variant contains different products to suit specific skin tones.
FAIR Contouring powder, highlighting powder, and Rose Gold Blush
LIGHT Contouring powder, highlighting powder, and Rose Gold Blush
MEDIUM Contouring powder, highlighting powder, and bronzer
DARK Contouring powder, highlighting powder, and dark bronze"





Parerea mea despre acest produs:

  • e un produs 3 in 1 util de avut in arsenalul de make up si usor de tinut in poseta de zi cu zi pentru retusuri;
  • acest produs e de fapt compus din Sleek Face Contour Kit + blush ul Rose Gold,la pret mai mic decat le-ati cumpara pe ambele separat ;) Ma refer bineinteles la varianta Light a acestui kit.
  • e pigmentat
  • rezistent la transfer,cel putin 8 ore atat iluminatorul cat si blush ul vor fi rezistente,bronzerul l-am folosit mai rar,deci nu ma pot pronunta in privinta lui
  • bronzerul din aceasta paleta l-am folosit mai des ca si fard de ochi si imi place ,dar poate fi folosit si ca fard de sprancene ;)

Sleek Make Up Face Form vs. Sleek Make Up Blush by 3 Lace 



L-am folosit realizand mai multe machiaje pe blog,unul dintre ele fiind aici.Sleek Make up Face Form il gasiti disponibil spre vanzare :



Il aveti? Va tenteaza acest produs?

*Produsul mi-a fost trimis spre testare de catre Sleek Make up  si reprezinta parerea mea sincera despre acest produs.

Pupici,
Andreea

Supercounters