Trash it!

  Nu am mai facut genul acesta de postari dar sper sa va placa ideea.O sa va arat ce produse am consumat in ultima vreme (sau am rog,cele la care am pastrat ambalajele)  si la ce produse trebuia sa renunt ca au expirat.



Nars Sheer Foundation

Nu,nu a expirat fara sa il folosesc,l-am folsit pana la ultima picatura .Avand recipientul din sticla l-a tot tinut invers,ca sa mai curga restul de fond de ten in capacul lui,sa il pot folosi.Apoi am bagat inclusiv un betisor de urechi in el ca sa mai iau ce mai era pe "peretii" sticlei de fond de ten.
Sunt la a doua sticuluta de NARS Sheer Foundation si imi place mult,atat pentru aspectul de natural care il da tenului,plus ca in sezonul rece e ideal: e putin hidratant.



Batiste Dry Shampoo

M-am chinuit sa ii fac review... si nu am mai apucat.Un sampon uscat genial,care merita cu siguranta achizitionat! Il foloseam  cand primeam telefoane gen "Ne gasim intr-o ora?" Serios? Cand am timp de dus,make up si sa ajung la locul de intalnire? Si mai se nimerea poate si sa am parul nespalat :( Puteti cumpara astfel de sampoane uscate de aici daca va intereseaza si daca vreti sa fiti la curent cu promotiile sampoanelor,puteti sa dati like aici,la aceasta pagina.


Estee Lauder Double Wear concelear

Mi-a placut mult in primele lui dupa ce l-am achizitionat,dar pe parcurs mi-a disparut interesul pentru el.Si intre timp a si expirat.Si cred ca a mai ramas cel putin un sfert de produs neconsumat! L-as mai reachizitiona? Sincer nu cred,slabe sanse.Pana una alta am luat un anticearcan MAC care m-a cam dezamagit...


Bioderma Sebium Gel Moussant

S-a terminat pana la ultima picatura,acum folosesc un gel de curatare de la Eucerin,care imi place mai mult,nu imi lasa tenul la fel de uscat ca gelul Bioderma.Oricum si acesta de la Bioderma mi-a placut din moment ce am terminat 500 ml.Il voi reachizitiona? Da,de ce nu?


Yves Rocher demachiant bifazic pentru ochi cu albastrele

A fost a doua sticuluta care s-a epuizat in ultima vreme.I-am ramas fidela,dar nu pricep cum reusesc sa il consum asa rapid.O sticuluta ma tine cam 2 luni de zile.O sa il cumpar din nou cu siguranta,e singurul demachiant bifazic care nu costa mult si care e bine formulat.


Posietint Benefit

De fapt a fost o mostra,nu produsul full size.Mi-a placut,dar nu atat de tare incat sa vreau varianta full size.Doar daca il mai nimeresc inclus tot asa  la vreun kit Benefit.


Parfumul Aqua di Gioaia - Giorgio Armani

Am o atractie aproape... halucinanta pentru parfumul asta.E a treia sticuluta care s-a consumat.Si ghiciti ce,l-as recumpara! :)) Pana o sa ma plictisesc de el,probabil ca o sa il tot reachizitionez.Cred ca il ador nu numai din cauza mirosului dar si pentru faptul ca persista pe pielea mea .


The Stylist Waterproof Mascara de la Seventeen

Ei bine,sunt convinsa 100% ca nu il voi mai reachizitiona.Varianta normala a acestui rimel,e mult mai buna.Acesta face "scamutele" clasice si deja dupa 2 luni era destul de uscat.Nici nu stiu exact de cate ori l-am folosit,desi la inceput se comporta ok pe genele mele.Am descoperit un alt rimel intre timp,low end dar care imi face niste gene incredibil de lungi! E vorba de "Scandal Eyes" de la Rimmel.Am fost sceptica in privinta lui la inceput,dar in final l-am achizitonat .


Btw acum am realizat faptul ca eu niciodata,dar niciodata nu am fost in stare sa consum vreun blush,vreo crema de corp sau vreun ruj! Voi?



Pupici,
 Andreea

23 de comentarii:

  1. Am reusit sa termin un blus pt ca l-am scapat pe gresie si s-a facut tandari:)). Mai era si nou cumparat...
    In rest doar mascara o termin de tot; de restul de obicei le arunc atunci cand ma plictisesc de ele sau a trecut prea mult timp fara sa le folosesc.
    Pe mine ma tenteaza mult Full Coverage Concealer de la MUFE (bine, ma tenteaza toate produsele :)), dar asta mi-ar fi mai util momentan)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am iesit din tipare iarna asta, am reusit (intr-un final) sa termin o crema de corp!! Desi mai aveam 2 neincepute, nu m-am lasat pana nu am consumat-o :))

    Mie imi plac postarile de genul asta, cand termini un produs se presupune ca l-ai folosit suficient incat sa iti formezi o parere pertinenta. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. am avut si eu cateva produse estee lauder si nu am fost deloc fascinata, nici macar multumita. poate rujurile sunt ceva mai bunicele ca sunt hidratante, dar in rest...

    RăspundețiȘtergere
  4. eu le arunc , nu mai am rabdare sa le tin :) si ma bucur cand le arunc , pot incerca alceva !

    RăspundețiȘtergere
  5. AlexandraRotaru4 ianuarie 2013, 11:26

    Am un ruj aproape de final, inca putin, ma uit cu nerabdare, mai are putin muhahaha:D crema de corp never:)) blush am doar 3 si le folosesc destul de rar deci nu cred ca se intample minunea:)) nici farduri nu am terminate..am avut o culoare pentru sprancene pe care am utilizat-o pana s-a faramitat..o mai folosesc si acum cat pot pt ca era perfecta pt mine...din pacate nu mai exista pe piata:(:(

    RăspundețiȘtergere
  6. Si mie imi usca tenul putin mai mult decat voiam gelul spumant de la Bioderma, dar era ceva ce imi placea la el, imi placea in special recipientul, asta stiu sigur :)) Cu sampoanele uscate nu am avut experiente placute, bine, am incercat unul singur, pe cel din Dm, dar eu oricum am o obsesie legata de par si-l vreau tot timpul curat, asa ca-l spal dimineata ca sa fiu sigura ca am parul curat tot restul zilei :)) Am reusit sa termin un balsam de buze zilele astea, se pune? :D Acum mi-am propus sa termin din ce mai am ca au inceput sa se stranga si n-am nevoie de atatea :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Alexandra Cenuse4 ianuarie 2013, 11:49

    Eu am reusit sa termin o crema de corp de la Boots care mirosea divin :X Si un blush am reusit, numai pe asta il foloseam, imi placea enorm. Am terminat si un ruj, dar asta prin liceu, cand era febra cu Avon si gasisem o nuanta care imi placea mult.

    RăspundețiȘtergere
  8. eu am ajuns la fundul a 2a blushuri iarna asta:D(I hit pan on them).Si am fost asa happy:)).silly,dar chiar imi place cand termin produse , sau ajung la fundul lor...

    RăspundețiȘtergere
  9. SI eu iubesc parfumul Aqua di Gioaia . Am avut o mostra acum un an , i-am pastrat ambalajul si inca miroase :X

    RăspundețiȘtergere
  10. Creme de corp am mai terminat dar in perioade luuuungi, iar rujuri doar cand eram adolescenta si aveam 2-3. Acum.... din pacate nu mai ating astfel de performante. Nici blushuri n-am terminat, dar e drept ca am inceput sa folosesc constant de un an si-un pic si n-am asa multe.
    Interesante produsele, n-am avut niciunul dintre ele.

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu termin cel mai des cremele de corp si fondurile de ten. Am reusit sa termin chiar si un blush in 2 ani si un pic, primul meu blush folosit constant, cu el a inceput pasiunea mea pt make-up..Urmatoarele pe lista ar fi gelurile de curatare, creme de fata si demachiante..zici ca asta mananc toata ziua :D
    Sunt curioasa cand te vei satura de acel parfum, pentru ca eu ma plictisesc repede de ele si vreau sa testez si altele :D (curiozitatea omoara, stiu :D)

    RăspundețiȘtergere
  12. Blush nici eu n-am reusit sa termin, acum ma chinui cu cel de la Guerlain de care m-am plictisit de nu se poate. Cu rujurile si cremele de corp insa nu am o problema, se termina repede, dar asta pentru ca incerc sa nu fac stoc la creme, iar alegerea nuantei perfecte de ruj este extrem de dificila, asa ca nici de-astea n-am prea multe ;)
    Articolul tau mi-a dat de lucru: intentionam sa scriu despre preferatele anului 2012, insa cum nu ma pot decide, mai usor mi-e sa scriu despre ce-am consumat :)

    RăspundețiȘtergere
  13. toate produsele sunt super interesante, unele le-am avut

    kiss kiss

    http://www.fashion-spike.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  14. nici eu nu reusesc sa termin blush-urile sau rujurile,toate le-am aruncat pentru ca le trecuse termenul :)))

    RăspundețiȘtergere
  15. Eu am terminat vreo 2 blush-uri si cremele de corp le epuizez de obicei. Am devenit consecventa la acest capitol si inconsecventa la altele. :))
    Dar un ruj n-am terminat niciodata si nici nu cred ca se va intampla prea curand. E produsul de make up pe care il folosesc cel mai rar.

    RăspundețiȘtergere
  16. Cremele de corp cu unt de shea l-am terminat complet. Restul...niciodata :)))

    RăspundețiȘtergere
  17. Imi plac postarile de genul asta, poti sa mai faci :)
    Eu am terminat multe creme de corp, imi cumpar tot timpul cu vanilie pentru ca o ador , si rujuri , cred ca doar unul prin liceu :)))
    Am vrut sa-mi comand si eu Batiste de pe sit-ul indicat de tine, si am tot urmarit cel pentru par negru, dar se pare ca tot stoc epuizat e , mi-am luat Balea cand am intrat intr-un DM sa vad cum ma impac cu sampoanele uscate , am apucat sa-l folosesc de 2 ori, pot sa zic ca-mi place.

    RăspundețiȘtergere
  18. Si mie imi place sa scriu si bineinteles sa citesc astfel de postari.
    Asa zic si eu de Posietint. Eu l-am avut in kit-ul Finding Mr. Bright, dar nu m-a facut sa cumpar si varianta normala.
    Pup.

    RăspundețiȘtergere
  19. Camelia Andrasescu6 ianuarie 2013, 00:51

    Eu in sezonul rece folosesc mult crema de corp, deci se cam epuizeaza. In ultima vreme am luat in vizor cateva rujuri pe care vreau sa le termin, sa nu expire...

    RăspundețiȘtergere
  20. Nici eu n-am terminat vreodata un ruj ... Urmeaza si la mine o postare de genul :D

    RăspundețiȘtergere
  21. Nici eu nu am terminat vreun ruj ma chinui la unul de ceva timp blush ul nu mai vorbim bronzerul idem fardurile de pleoape mono ah si nu am terminat niciodata o paleta de tot unde mai pui ca unele trebuie terminate in 12 luni...in schimb crema de corp o termin mai tot timpul

    RăspundețiȘtergere
  22. Imi place genul asta de postare, ma impulsioneaza sa fiu mai constiincioasa si sa mai consum si eu din produse :). Rujuri si creme de corp am consumat, dar nu am terminat niciodata un fard sau un gloss, si nici vreun blush sau bronzer, never ever si jamais.
    Mie mi se pare ok sa te tina 2 luni demachiantul bifazic, nu am incercat YR, dar pe mine farmec si balea ma tin cam 1 luna jumate maxim, e drept ca nici nu fac economie, imi place sa imbib bine discheta sa se dizolve rapid rimelul, nu sa trag pe urma si sa frec pielea.

    RăspundețiȘtergere
  23. Cand vreau sa consum un produs pana la capat, ii tai ambalajul de plastic si in felul acesta pot sa folosesc tot pana la ultima picatura. Merge pentru lotiuni de corp, creme la tub, etc.

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter