Romwe Leggins Giveaway- 3 winners!

Pentru ca trec printr-o perioada destul de ogitata,deja uitasem de acest giveaway,deci imi cer scuze ca am ales cam tarziu castigatoarele.Noroc ca m-am uitat pe fan page ul blogului si am fost intrebata daca s-au ales castigatoarele... Au fost 377 de inscrieri si daca tot v-ati inscris pe platforma Rafflecopter la acest giveaway,castigatorii au fost alesi cu ajutorul acestui Rafflecopter.

And the winners are...

Entry #241Alexandra A.
Entry #94Kaiyo A.
Entry #367Cosmina S.
 
Am pus si print screen cu detaliile castigatoarelor,exceptie facand adresele lor de e-mail.
 
 
 
 
















Astept e-mail pe bazardeimpresii [at]yahoo[dot]com pana pe  6 Februarie cu marimea perechii de leggins pe care doriti sa o primiti plus numele si adresa voastra completa.Din pacate nu va puteti alege modelul,doar marimea.Produsul va fi trimis de cei de la Romwe,nu de mine personal.

Pana data viitoare,
Andreea

Un comentariu:

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter