Mini colectia mea de pigmenti MAC

    E putin cam mult spus "colectie" de pigmenti MAC,mai ales ca detin doi pigmenti MAC full size primiti de la o prietena draga si restul de pigmenti mini sunt achizitionati de mine de pe TheBodyNeeds.


























Nuanta de pigment MAC de care sunt cu adevarat dezamagita e "Violet",pe cat de frumoasa e in tub pe atat de nepigmentata e aplicata pe pleoape fara primer si chiar si aplicat pigmentul ud. Favoritele mele sunt Rich Life ( un maro cu putin sclipicel,super pigmentat si frumos) si Pink Bronzer (e un auriu discret cu irizatii de roz-caramiziu absolut delicios!) Nuanta Naked nici macar nu am apucat sa o folosesc inca,dar presimt ca la urmatorul machiaj nu o voi scapa din vedere.


Va place vreuna dintre nuantele acestor pigmenti MAC?

Pupici,
Andreea

14 comentarii:

  1. Naked si tan imi plac ochiului;)
    Apropo,tocmai te-am descoperit:) Te-am si adaugat,fiindca cred ca imi place blogul tau:) Al meu e mai micut,nu de mult am inceput,dar daca vrei, te invit sa arunci o privire:ciocolatacuzahar.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. Tan e superb :x O sa visez la el:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Cel mai mult îmi plac Teal și Tan, arată foarte bine! Păcat că Violet nu e la fel de calitativ, în borcănel arată absolut superb!

    RăspundețiȘtergere
  4. Pink bronzer si Tan sunt preferatele mele, arata atat de bine.

    RăspundețiȘtergere
  5. Pacat de violet :( se vede atat de bine in tub :P
    Nu le-am incercat dar acum parca ma tenteaza sa ma indragostesc putin :))) de ele :P

    RăspundețiȘtergere
  6. Rich life este absolut superb! Nuanta perfecta de pus in pliul ochiului...:X Ai o colectie foarte frumoasa, in crestere probabil:)) sa le folosesti cu placere :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce frumoase sunt :X
    Imi plac mult Pink Bronze si Tan

    RăspundețiȘtergere
  8. Doamne, ce fel arata toate! De la tine am aflat si de strawberry si acum vanez reducerile de acolo si acum site-ul asta! Sper sa trimita si in Ro...

    RăspundețiȘtergere
  9. frumoase sunt , cel mai mult imi place bronze !

    RăspundețiȘtergere
  10. AlexandraRotaru10 iunie 2013, 15:43

    am si eu 2-3 pigmenti in total, din pacate nu am prins inca metoda sa ii aplic frumos :))) must know how u do it?

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter