I'm back & Seminar ''Experience the Power of Makeup''

Hey fetelor,

Cum ati petrecut  de Craciun? :) Multa vreme nu ne-am mai ''citit'', deja se cam pusese ''praful'' pe blogul asta,dar intr-un final,dupa o pauza destul de lunga din blogosfera romaneasca (fix de cand am venit in Praga ) am revenit. Motivele absentei mele sunt diverse,nu am sa spun decat ca anul 2014 a fost poate cel mai greu an al meu,din toate punctele de vedere.Si nici chef de scris nu am avut,cu atatea probleme care aparea una dupa cealalta.Si atunci cand spun ca  a fost dificil,ma refer in fericire la primele 6 luni. Si o sa concluzionez cu :

Sometimes a "mistake" can end up being the best decision you ever make.



Ca sa nu transform postarea asta intr-una personala,ideea postarii era sa va spun ca am avut placerea de a participa la un seminar  organizat de Lady Dyvine: ''Experience the Power of Makeup'' pe 4 Decembrie:

*Teorie: -Rutina de ingrijire a tenului. -Pregatirea tenului pentru un machiaj rezistent. -Structurarea / Conturarea / Iluminarea arhitecturii chipului cu ajutorul produselor lichide. -Modificarea si corectarea formelor fetei. -Despre formele ochilor si tehnici pentru evidentierea privirii. -Corectarea formei sprancenelor. Regula clasica pentru masurarea sprancenelor si exceptiile de la regula. -Potrivirea rujului in ansamblul machiajului. -Tehnici si produse utile pentru retusul machiajului pe parcursul zilei. * Demonstratie Step-by-Step realizata de trainerul Ana-Maria Turcanu pentru a pune in practica teoria explicata *Q&A *Pocket guide pentru fiecare participanta. * Durata 3 ore * Pret 1200 czk (echivalentul la 43 euro)








* aceste fotografii apartin Ancai,urmatoarele fotografii ale postarii,imi apartin.
Din pacate evenimentul a avut loc aproape acum o luna de zile,nu mi mai aduc aminte toate detaliile si nici entuziasmul de a scrie despre acest eveniment nu il mai am cum aveam atunci,dar cert este ca in urma seminariului mi-am dat seama ca :


  • sprancele mele trebuie sa fie mai lungi si mai inchise la culoare dupa cum mi-a zis si Ami.
  • acum imi fac sprancenele fix invers cum mi le faceam inainte si rezultatul e mai bun zic eu :) (adica de la capatul lor la baza lor)
  • imi corectez sprancenele dupa ce le fac cu concelear (inainte nu faceam asta si aparent e un tip bun din partea Ancai)
  • mi-am reimprospatat memoria cu highlight &contouring face desi fac asta destul de rar ,oricum se face in functie de fizionomia fiecaruia dar au fost interesante explicatiile Ancai.






  • dupa seminarul asta imi doresc foarte mult pudra pulbere Kett,pentru ca am vazut ce ''minuni'' a facut live si cum se aseaza pe ten.Nu am achizitionat o inca,dar urmeaza.

Ana a realizat un machiaj purtabil si apoi l-a transformat intr-un machiaj mai colorat printr un simplu liner pe waterline.
Majoritatea produselor cosmetice folosite de ea erau NXY,Sleek Make Up si Kett Cosmetics.Din pacate nu am fost atenta si nu am intrebat-o de pensulele folosite,dar dupa design pareau sa fie Sigma.
Ma bucur ca am cunoscut-o si live pe Lady Dyvine, e o tipa super de treaba si amuzanta.


De asemenea,in ultima zi a cursului de make up,am fost ''model'' pentru Catalina, o cursanta care a participat la cursul de make up desfasurat de Lady Dyvine.Eu din pacate nu am putut participa la acel curs de make up,nu mi-am putut lua liber de la munca intr-una din zilele acelea.
Machiajul este acesta:







Mi se potriveste sau nu?

Daca aveti intrebari le astept.


Pupici,
 Andreea

Supercounters