Adela Sirghie iti aduce de Mos Nicolae un produs Benefit!

 Cum sa nu fac postarea asta,spuneti-mi voi cum?! Nu e nici o surpriza pentru voi ca eu pur si simplu ador produsele Benefit si in special concealerele de la ei!

Asadar am sa impartasesc cu voi surpriza pregatita de Adela de Mos Nicolae: trebuie doar sa indepliniti cateva conditii simple si intrati in posesia produsului vostru preferat de la Benefit!
Imi aduc aminte ca acum  8 luni cand am dat de standul Benefit din Sephora am fost super incantata si ma simteam ca un copil care nu putea sa aleaga o jucarie  printre atatea jucarii !
Primul meu produs folosit de la Benefit a fost Erase Paste-ul care a fost un deliciu!Cum nu era la momentul respectiv standul Benefit in Sephora Brno,l-am comandat direct din US fara macar sa il testez! Aveam mari  emotii inainte sa primesc cele doua bucati de Erase Paste de la Benefit.Da,stiu,eu sunt nebuna care a cumparat acelasi produs in doua exemplare fara sa il testeze!
Asa intrucat am comandat Erase Paste de pe site-ul celor de la Benefit: http://www.benefitcosmetics.com
M-a ajuns cam multicel: 26$ produsul si inca 7$ shipping-ul dar eu zic ca efortul a meritat!
Apoi am comandat acelasi produs de la un seller de pe ebay si nu m-a ajuns decat 50 ron (produsul+shipping-ul)
Nu se compara cu nici un alt concelear pe care l-am folosit pana acum: are o nuanta peachy-laptoasa parca special creata sa acopere cat mai bine cearcanele,are o textura lejera,se aplica destul de usor si tin sa cred ca e destul de concentrata cutiuta de 4,40 g care contine acest produs :)

Un alt produs care mi-a placut mult de la Benefit a fost Benefit Realness of Concealness Kit. Pe acesta l-am luat din Sephora de aici si a fost dragoste la prima testare!

  Imi doresc mult sa intru in posesia lui  confessions of a concealaholic. Asadar poate Mos Nicolae va fi generos cu mine si mi-l va oferi :) Si totusi daca e prea mult pentru Mosu', cu un erase paste sau o  Coralista  as fi mai mult decat incantata!
  
Castigatoarele concursului vor fi alese prin tragere la sorti, chiar de Mos Niculaie si vor fi invitate sa isi ridice cadoul dorit de la Sephora Mall Vitan, in zilele care vor urma.
In cazul in care castigatoarea este din afara Bucurestiului, i se va trimite prin curier cadoul pe care si l-a dorit.






Mai multe detalii despre acest concurs pe blogul Adelei Sirghie! (click pe numele ei pentru a va directiona spre blogul ei!)


 Have fun and Good Luck!
   
Pupici,
Andreea

Supercounters