Tag &Sunday's post

Hey girls! Am primit  acest tag de la Gya ,Denisa si Simi. Multumesc fetelor !
3 culori preferate
  1. Albastru
  2. Negru
  3. Rosu
3 melodii preferate... 
Doar 3?! Am o gramada de melodii preferate,dar am sa le pun pe cele care le-am ascultat azi:

  1. Dina Vass - The Love I Have For You
  2. Get get down (Paul Johnson)
  3. Robbie Williams - Feel

3 piese vestimentare preferate...
  1. Pantalonii negri
  2. Geaca de piele
  3. Rochitele
3 materii preferate...(liceu/facultate)
  1. Limba si literatura romana
  2. Literatura comparata
  3. Literatura Franceza
3 băuturi preferate...
  1. Apa
  2. Pepsi Twist
  3. Apa minerala Borsec
3 mâncăruri preferate...
  1. Cartofi prajiti & aripioare de pui picante
  2. Salatele de orice fel!
  3. Pestele
3 deserturi preferate...
  1. savarine
  2. chec
  3. clatite
3 calităţi...
  1. Fidela
  2. Ingenioasa
  3. Ambitioasa
3 defecte...
  1. Impulsiva
  2. Sensibila
  3. Foarte usor de enervat  (defect de la actualul loc de munca)
3 persoane la care ţii cel mai mult (prieteni)...

Chiar nu pot alege trei persoane,dar cei care imi sunt cu adevarat prieteni sunt alaturi de mine mereu.

3 persoane pe care le urasti...
Candva am urat din tot sufletul o persoana.Apoi am realizat ca eu imi alimentam ura impotriva ei si tot eu aveam de suferit.Desi exista in viata mea fix 3 persoane care fac cu tot dinadinsul sa le urasc sau mai dragut spus,sa le detest,incerc sa fiu indiferenta.Sa urasti pe cineva nu e deloc cea mai inteleapta situatie.
3 obiecte la care nu ai putea renunţa...
  1. Telefonul mobil
  2. PC-ul?! +internet ofc!
  3. Make-up stuff
3 profesori pe care nu îi suporţi...
Nu imi suportam proful de liceu de matematica,era de-a dreptul enervant cu favoritismele lui si cu faptul ca mereu cand ma scotea la tabla ma striga "Andreea Marin".
In facultate era domnisoara  profesor universitar care ma calca pe nervi cu faza " Nu ai cursul meu? Vai dar de ce xeroxati cursul?!" si dupa ce plateai chitanta de restanta,de fapt ea nu mai dadea examenul... Iar la examen se trezea ca a zis sa mai aduc si nu stiu ce proiect (proiect inventat pe loc de ea!) asta numai ca sa te pice.Pentru cei care au studiat la Litere -Galati domnita se numeste prof.Andrei Carmen.

3 profesori de gaşcă...
Toti profesorii de romana,incepand cu cei din generala terminand cu cei de facultate,exceptand unul de facultate care era cam ciudat omul,cam tipicar.
Desi nu aveam o relatie stransa asa cum se poarta azi,vorbit cu elevii pe messenger/FB,eu ma consultam adesea cu profesoara de romana despre referate/proiecte/olimpiade si viata personala.Uneori ieseam si la cafea cu ea,dar asta nu insemna ca ma avantaja la clasa.Am luat si note de 7 atunci cand le-am meritat.
3 băieţi simpatici de la tine din şcoală/facultate...Am terminat de 4 ani facultatea,baieti simpatici erau cativa.In liceu am avut obsesie pe un tip care in clasa a 12 a m-a lasat indiferenta total dupa ce m-a sarutat fortat,fara vointa mea.Concluzia: tipii aratosi nu sunt tocmai tipi de treaba.

3 ţări pe care ai vrea să le vizitezi...
  1. Olanda (se putea sa nu fie in capul listei?!)
  2. Belgia
  3. Spania
3 dorinţe...Daca le spun nu se mai indeplinesc

3 chestii cu care te lauzi...

Nu stiu cu ce as putea sa ma laud si chiar daca as avea,de ce as face-o? :))


3 lucruri pe care nu ai avut curaj sa le faci...
  1. Sa ma vopsesc blonda!
  2. Sa mananc broaste/melci
  3. Sa spun ceea ce gandesc unei persoane apropiate pentru ca sa nu o ranesc (desi o merita !)

3 lucruri pe care regreţi că le-ai făcut...
  1. Ca am fost naiva in n ocazii/ca am crezut in unii oameni
  2. Ca am studiat o facultate fara prea mult viitor financiar
  3. Ca am aruncat banii pe lucruri total inutile cand nu trebuia

3 lucruri pe care regreţi că nu le-ai făcut...
  1. Ca nu am plecat in Olanda cand am avut ocazia la el (cam personala ideea :D) De aici mi se trage obsesia cu Olanda :))
  2. Ca nu am facut nici un sport extrem pana acum
  3. Ca nu am tras cu arma (in loc special amenajat,no worries!)

 Dau tag-ul mai departe:
echipei Pretty Girls cu Farmec :)

 Iela
Little D
Miss Z
SuperficialBeauty.com
Byutzika
Georgiana
Cupcake
Anda Zelenca
Clarra
Pinkie
Iguanitza
Honey Bunny
Claudia
Betty
Anna
Ana Maria P.
.... si toate fetele din blogroll!




Duminica...

Am văzut| un film absolut aberant,cel mai prost film ever: "Hobo with a shotgun"
| Am ascultat|
Pixie Lott-Cry me out

|Am citit| blogurile voastre.
|Am făcut| nimic deosebit,am dormit cat cuprinde si am fost de munca weekend ul asta...
|Am mâncat|macaroane cu branza,spanac.
|Am băut| ceaiuri
|Am gândit|ca  abia astept sa treaca saptamana asta.
|M-am bucurat| ca intru in vacanta in 3 zile.
|M-am enervat| ca unii se poarta in stil golanesc la munca...
|Mi-am dorit| sa fi avut alt job....
|ClickFacebook, Bloguri,presa online
|M-am mirat|ca unii se baga in seama cu tine numai cand au nevoie de ceva,desi  fata ta exprima  clar 

" Scuteste-ma".




Pupici,
Andreea

Supercounters