Giveaway-ul Sigma s-a incheiat!

     Asa cum v-am intrebat in postarea anterioara,daca e ok sa inchid  giveaway-ul astazi,iata ca a venit momentul.
    Din acest moment nu mai accept inscrieri la giveaway-ul Sigma,deci comentariile cu referire la inscrieri nu le voi mai aproba.Stiu ca mi-ati lasat cateva dintre voi in comentarii ca nu v-ati gasit pe lista participantilor,eu zic totusi ca v-am anuntat de acum doua zile chiar sa va uitati din nou pe acea lista si sa vedeti daca va regasiti sau nu. Imi pare rau,nu e vina mea ca blogspot-ul nu a functionat cum trebuie in ultimele zile...
   Acum ma pregatesc sa fac lista si revin in cateva ore si si cu numarul castigator.Va dura asa mult pentru ca sunt la munca,deci va trebui sa ma concentrez si la lucrat. Acasa inca nu am net.
Pe mai tarziu!

Pupici,
Andreea

Supercounters