Review &Swatches : Pout Paint Sleek

 Dap,sunt nou aparute pe site-ul Sleek de astazi dar eu am avut ocazia sa primesc 4 testere cu acest pout paint Sleek in nuante diferite!Momentan nu l-am incercat decat pe unul dintre ele.

Descrierea oficiala a produsului:

Pout paint is the new ultimate lip pigment that provides a blast of colour in one purse sized tube! The intensely saturated formula provides outstanding colour pay-off in just one tiny speck, and dries to a long lasting satiny finish. With a wide variety of Pout Paints to choose from you can mix up your very own unique shade using a combination of colours, or simply go for one stand out striking pop of colour.

To create your own personal shade, experiment by adding a touch of Peek-a-bloo, a unique blue tone to add depth and warmth to any lip colour. Or mix in a hint of Cloud 9, a pure white to lighten the load. Create the lip shade you’ve always wanted with Pout Paints!


Parerea mea:
Nu stiu ce ar mai fi de adaugat decat ca  au nuante mega placute,sunt pigmentate intr-adevar si ofera o rezistenta mai mare decat in mod normal,la un ruj, gloss obisnuit .Eu am folosit nuanta Peachy Keen si am ajustat-o fie cu un gloss fie am folosit-o ca atare.Ce imi place mult de tot la acest produs e faptul ca nu e lipicios!!! Nu pot sa il laud la capitolul rezistenta pentru ca sincer nu m-a uimit intr-atat,dar in orice caz glossul rezista mai mult aplicat impreuna cu el. Mie orice ruj/gloss rezistent la transfer se dovedeste a fi nerezistent.Nu stiu ce fel de buze am :))

Pout Paint-ul Sleek se gaseste in 11 nuante frumoase si au denumiri adorabile:
  •  Minx
  • Cloud 9
  • Mauve Over
  • Lava
  • Peachy Keen
  • Rosette
  • Port
  • Pinkini
  • Milkshake
  • Peek-a-Bloo
  • Pin Up

Eu am Peek-a-Bloo,Pin Up ,Peachy Keen si Cloud 9. Momentan am inceput sa o folosesc doar pe Peachy Keen.

Mai multe despre Pout Paint Sleek gasiti aici.

Multumesc celor de la Sleek Make Up ca mi-au dat sansa sa testez aceste Pout paint-uri!
 nuanta Peachy Keen  si Pin Up

Am sesizat ca nuanta Pin Up e ceva  mai pigmentata ca Peachy Keen,sau e doar o impresie fiind culoarea rosie :)
Peachy Keen pe buzele mele ciudate,dar aplicat in strat subtire si cu un gloss NYX nude peste:


Concluzia: Imi plac la nebunie pout paint-urile Sleek! I love it!

L.E: Abia astept sa o cunosc pe o tipa care a ajuns in Brno azi.Se pare ca vom fi colege in companie. Nu vom lucra in aceeasi echipa dar sper sa ne intelegem bine si ne tinem companie la shopping.Cum ne-am cunoscut? Pai ea mi-a descoperit blogul,cautand evident cateva info despre Brno. Mihaela abia astept sa ne vedem maine!! :*
De acum voi cunoaste pe oricine doreste sa ma cunoasca doar pe teren neutru.Pam pam.


Pupici,
Andreea

Supercounters