Sunday's Post

 Am tras chiulul in ultima vreme la postarile de genul asta,mi s-au parut cam booring si nu stiu cui ii pasa in primul rand ce am facut eu saptamana asta :)
Azi in schimb am avut chef sa fac genul asta de postare.Nu ca as avea prea mult timp liber,azi muncesc fix 12 ore,ieri am lucrat 10 ore.. Genial!


|Am văzut| cine mai are timp de vazut filme?! Am revazut pe fuga un episod din South Park in timp ce mi-am baut cafeaua.
|Am ascultat| muzica trance.
|Am citit| despre nimic.Log-urile la ticketele de la munca se pun? :)) Am click uit si cateva bloguri preferate,recunosc!
|Am făcut| o supa de legume
|Am mâncat| o pizza relativ decenta comandata si supa facuta de mine.
|Am băut| Pepsi................
|Am gândit| Ca o sa pic de somn pe biroul de la munca....
|M-am bucurat| ca mi-am luat Blackberry :))
|M-am enervat| ca unii sunt dobitoci si nu inteleg ca se pierd vieti omenesti intr-un uragan (hurricane Irene in US) si lor le pasa de routere!!! Mai punem la socoteala ca am stat intr-un call 3 ore cu un francez sa fixam nu-s ce dracii? Amuzant a fost de la inceput cand mi-a cerut voie sa se duca acasa dupa ce i-am spus ce ar trebui sa facem. Nenea stai acolo si rezolva ce iti zic eu :))
|Mi-am dorit| sa fiu libera weekendul asta si sa nu muncesc overtime............
|Click| cine a mai avut timp de click uri?! Am mailuri in inbox la care nici nu am raspuns de ... 4 zile?!Oricum am citit cateva bloguri,presa online.
|M-am mirat| Nu m-am mirat de nimic.

In final va las o melodie care am tot ascultat-o ieri:



Supercounters