NYX lipstick swatches!

    Stiu ca am disparut in ultima vreme si o sa mai dispar vreo cateva zile.Trec printr-o perioada nu prea ok,obosesc din te miri ce si nu am chef de nimic.Nici nu am  raspuns la vreo 5 e-mailuri in mailbox.....Stiu,pic de neserioasa...As sta in casa sa dorm cat mai mult cu putinta si cu ceva ceai fierbinte....Brrr... aici ploua si deja urasc inceputul asta de toamna care se va prelungi pana in mai anul viitor! Trag de mine sa fac cam orice.... si as avea nevoie de o vacanta! Stupid,nu?


   Ieri mi-a venit coletul de la cherryculture,produsele NYX comandate acum ceva timp.
Nu va zic decat ca imi plac glossurile lor si acum m-am indragostit de glosurile lor mate.Nuanta de ruj "Perfect" m-a deceptionat total,e muuuuult prea inchisa fata de ce imi doream eu.Favoritele mele din seria asta de produse comandate  NYX  sunt evident glossurile NYX Tea Rose(click pentru a vedea nuanta)  si Perfect pe care le-am mai avut si inainte,rujul NYX Iconic si cele doua glossuri mate NYX Milan si NYX Amsterdam.
Blush ul NYX initial il doream alta nuanta,dar am ales Pinched. Mie mi se pare ca seamana destul de mult cu blush ul Benefit Coralista pe care fie vorba intre noi nu vroiam sa "arunc" 30 euro pe un blush care nu prea ma avantajeaza si care e putin cam sclipicios.In schimb pentru 4 dolari cat am dat pe blush ul NYX imi pot face un pic damblaua cu nuanta asta de rose-peachy cu irizatii aurii. Pe alte bloguri,am gasit ca acest blush ar fi dupe dupa NARS Orgasm.O fi,eu nici macar nu am avut sansa sa testez testerul :))


Atat rujurile cat si glosurile NYX nu sunt rezistente la transfer,iar cele doua glossuri mate sunt divine,sunt mai rezistente si sunt o combinatie de ruj-gloss in tubulet!
Fara sa ma mai lungesc mult cu vorba,va arunc cateva poze:


Acum am plecat la work...

Pupici,
Andreea

Supercounters