Promotie Paula's Choice

 Stiu ca unele dintre voi sunteti interesate sa incercati produsele Paulei Choice.
Azi mi-a atras atentia o prietena ca au promotie de 10%. Eu nu pot comanda inca,mai am produse care sigur ma tin pana in decembrie,si abia in decembrie voi comanda din nou.
Stiu ca nu am facut review la nici un produs Paula's Choice inca,dar nu va pot spune decat atat: merita! Sunt produse pe piata care costa tot la fel,produse dermacosmetice care costa mai mult decat un produs Paula's Choice si nu e la fel de eficient.Mai multe detalii si informatii valoroase gasiti pe site-ul Pasagerei,care sper din suflet sa revina cat mai curand!
Nu vreau ca acest post sa fie considerat reclama,e doar parerea mea.


Nu stiu insa pana cand va dura aceasta promotie,nu vad specificat pe site. Aveti idee cumva?

Pupici,
Andreea

Supercounters