Giveaway de 5 x Bioderma- INCHIS

   Giveaway incheiat! Castigatoarele le gasiti aici: http://bazardeimpresii.blogspot.com/2011/12/castigatoarele-giveaway-ului-bioderma.html

Am placerea de a da startul la un concurs in colaborare cu cei de la Bioderma.Concursul vine intr-un moment cat se poate de special,fiind ziua mea de nume :) Premiile sunt atat generoase cat si utile din punctul meu de vedere,o sa vedeti de ce spun "utile" daca cititi in continuare.








Nu stiu daca v-ati dat seama deja din titlu,dar Bioderma va ofera 5 premii cu cate doua produse pentru 5 fericite castigatoare!

Fiecare premiu consta in :

1. Atoderm Crema de maini - bogata in substante hidratante, regenereaza 
si hraneste pielea sensibila a mainilor agresate de frig, vant, 
umezeala, detergenti etc. Pielea devine catifelata si supla.


2. Atoderm Stick de Buze - contine uleiuri vegetale si vitamina E, 
hidrateaza si protejeaza buzele uscate. Untul de Karite catifeleaza 

buzele oferindu-le suplete. Stick-ul de buze are aroma de zmeura.


+ un pandativ Swarovski!


Cred ca acum ati sesizat si voi ca mine ca aceste produse sunt ideale pentru vremea atat de friguroasa de acum!


Si ca sa fie totul cat se poate de perfect, imi vor oferi si mie un set de produse Bioderma cu ocazia zilei mele onomoastice. Nu stiu in ce consta exact surpriza,probabil va consta in acelasi set de produse,iar eu ma bucur mult,e vorba totusi de o atentie si de faptul ca s-au gandit la mine!Sincer chiar nu ma asteptam!
                      


Conditiile de participare sunt simple,asa ca v-as ruga sa le respectati:


 Follow prin GFC :



♥ Share acestui linkhttp://bazardeimpresii.blogspot.com/2011/11/giveaway-de-5-x-bioderma.html inclusiv cu ora respectiva la care ati dat share.Va rog si insist sa aveti profilul public sau in caz contrar ,sa ma adaugati la friends cu profilul blogului meu  in cazul in care aveti profilul privat! Nu imi dati link-ul wall-ului vostru,ci link-ul unde ati dat la share pe wall-ul vostru despre acest concurs!






♥ Like paginilor de Facebook Andreea's Land   https://www.facebook.com/pages/Andreeas-Land-Blog/172254666163309 
si sponsorului http://www.facebook.com/pages/Bioderma-Romania/100724686653030


                                 
                                



♥  Sa raspundeti la intrebarea: Ce produs Bioderma preferat aveti ? L-ati achizitionat deja sau il doriti?



Asadar,inscrierea se face completand acel formular cu numele de GFC,numele cu care ati dat like paginilor de Facebook,link-ul cu share-ul de pe FB  si raspunsul la intrebare .
Daca va aveti neclaritati,va astept intrebarile la sectiunea comentarii.


Concursul se va incheia pe 11 Decembrie (va puteti inscrie inclusiv in aceasta data) si alegerea castigatoarei se va face cu list randomizer.Castigatoarea va fi anuntata in decursul zilei de  luni 12 Decembrie intr-o postare si imi rezerv dreptul de a amana cu o zi sau doua  anuntarea castigatoarei,in functie de cati participanti vor fi,in ideea de a reusi sa creez listele cu participanti,nu sa prelungesc propriu-zis concursul! 


Daca nu sunteti sigure ca v-ati inscris corect in formular lasati un comentariu la aceasta postare cu inscrierea voastra  :)


Multa bafta tuturor!


Last Edit: Fiecare castigatoare e rugata sa imi trimita un scurt review/parere vis a vis de unul dintre produsele Bioderma pe care le va castiga! Va rog chiar sa imi trimite-ti review urile voastre,as aprecia mult asta! Voi face un "guest post" si voi include evident si parerea mea personala despre acele produse Bioderma pe care le voi primi.
Later Edit 2: Persoanele care se vor inscrie de doua ori,le voi elimina din concurs.Sincer am gasit o persoana care s-a inscris deja de 4 ori!!!




Nu in ultimul rand  La multi ani tuturor celor care isi sarbatoresc ziua onomoastica astazi! Va doresc din suflet sanatate si fie ca dorintele alea care conteaza sa vi se indeplineasca!


Va las macarons,din alea care imi plac mie :P




Pupici,
Andreea

Supercounters