Castigatoarea B-day Giveaway + random

    Nu o sa neg ca nu am fost usor dezamagita de felul cum a decurs acest giveaway. Nu vroiam decat sa imi lasati impresiile,sfaturile voastre referitoare la acest coltisor virtual care este atat al meu,cat si al vostru,cele care ma cititi...
Unele dintre voi ati facut-o,altele nu dar nimic nu a fost mai deranjat decat sa gasesc in locul unui raspuns "?" sau "-" sau tot felul de emoticoane stupide. Imi pare rau ca pe de o parte voi fi considerata nesimtita pentru ca am zis asta,dar nu v-am cerut nimic deosebit decat niste pareri sincere.Nu vroiam sa imi laudati blogul,sa imi spuneti cat de cool sunt eu,ci pur si simplu o parere!
Din 226 persoane in jur de 40 persoane efectiv nu au dat la share pe FB sau nu au dat link ul valid..Pana la urma am zis ca nu are rost sa le elimin,dar daca era una dintre acele persoane castigatoare ,alegeam cu siguranta alta castigatoare.
  Constant cu tristete ca tot ceea ce conteaza pentru unele dintre voi este sa va inscrieti la un giveaway cat mai rapid,fara nici o cerinta,preferabil daca se poate sa va scrieti doar numele si atat.E trist ca dintr-o chestie care ar trebui sa fie draguta,interactiva,se creeaza de fapt "o lupta" de a castiga premiul.Nu judec pe nimeni normal,dar e chiar trist ceea ce se intampla.


Lista cu inscrieri o gasiti aici,unele fete s-au inscris si la comentarii.(unele s-au inscris de doua ori)


Castigatoarea b-day giveaway:


Felicitari Toxic Cupcake!


Inca un premiu,cu niste produse pe care abia le-am swatchuit,din categoria "fondul de ten mineral nope,nu e pentru mine!"



se duce catre:
Corpaciu Flori!

Premiul contine 3 nuante de fond de ten mineral "Mineral Hygienics" (sunt sigura ca daca le mixezi ajungi la nuanta dorita de tine),o pudra minerala de fixare a make up ului MH +un kabuki XL MH si o oja Essence in editie limitata.


Iar apoi am ales din comentariile/feedback ul vostru,acele fete care mi-au lasat comentarii constructive (nu ar avea rost sa va pun toata lista,va arat doar castigatoarea si premiul)

Castigatoarea este:

Gramu Daniela


Premiul contine un fard Catrice "Yes,You tan" in editie limitata,un creion de buze rosu Max Factor,un eyeliner auriu Catrice,o oja mini Essence, primer mineral Laura Mercier.

In cazul in care vreuna dintre voi e nemultumita de premiu,si asta ma refer la ultimele doua premii,pentru ca practic toata lumea s-a inscris pentru premiul initial,va rog sa imi spuneti si cedam premiul respectiv altei fete fara nici un fel de suparare.Nu trebuie sa va simtiti fortate sa acceptati premiul daca considerati ca produsele nu va plac/nu vi se potrivesc sau le mai aveti. Eu am incercat doar sa fac mai multe surprize.

Astept adresa voastra pe bazardeimpresii[at]yahoo[dot]com pana cel tarziu
 2 Ianuarie ora 10.00
Va multumesc pentru participare tuturor si va doresc un An Nou cat mai prosper pe toate planurile!

Pupici,
Andreea

Supercounters