My b-day gift ... from me!

 Yeah.. un titlu ciudat ales dar altul mai bun nu am gasit. Inca nu a venit ziua mea,dar eu mi-am facut mici atentii asa in avans :D
Luna asta am incercat sa fiu cuminte la capitolul shopping,dar tot m-am abatut pe ici pe colo.Nu pot decat sa fiu mandra de mine ca intr-un final mi-am achizitionat atat lucruri practice (care imi trebuiau !) cat si doua lucruri asa de moft,dar care mi le doream enorm.Am stat away cat am putut eu de mult de ... cosmeticeeeee.Yuhuuu!
Si nu,inca nu am intrat in posesia trusei Naked Urban Decay dar deja e ca o promisiune,in ianurie voi da comanda pentru ea,acum oricum nu ar avea rost,decat sa primesc coletul dupa Craciun... neah!


Colier perlute Six



Inel Thboxes (e comandat de fapt de luna trecuta,dar a ajuns recent comanda )



Colier ThBoxes (luat de luna trecuta cu inelul)




House Of Holland For Pretty Polly Super Suspender de pe Asos (mi-au ajuns astazi,sunt superbi,o sa  va las doar poza luata de pe site ul asos,nu as vrea sa va zgarii retina cu ai mei craci :D)
Special Koko mi-a amintit de acest model superb de dresuri si a fost primul lucru achizitionat din salariul de luna asta :))




Jacheta H&M 
Cei de la H&M si nu numai, au avut jachetele reduse la 50%,asa ca aceasta jacheta am luat-o la pretul de  20 euro.Mi-ar fi parut rau sa nu o iau acum si sa platesc apoi dublu pe ea cu alta ocazie.




Botine Deichamnn (mai bine o lasam... balta!)

Mi-a placut la nebunie modelul dar pentru ca eram in intarziere la work,nu stiu cum am reusit ,m-am grabit si am probat doar unul singur la un picior.. Ajunsa acasa am constatat ca la celalalt picior efectiv ma strangea teribil.Imi venea sa plang de ciuda,nu pentru bani,ci pentru model...Oricum minus 15 euro din bugetul meu dati... dracului! Acum astept sa ajung in tara sa catadorisesc pe cineva cu ele (mama poarta nr meu si fara toc din pacate...)...pentru toamna- iarna viitoare bineinteles :)) Nu le-am "purtat" decat pana la statia de autobuz si ajunsa la exasperare de cat de tare imi "sufoca' un picior,m-am dus acasa sa imi iau cele mai comode incaltari ever: adidasi :))
Nu am putut sa ii schimb la magazin pentru ca am avut inspiratia "divina" de a arunca bonul din neatentie.Altfel in termen de 24 ore maxim 48 ore orice lucru se schimba aici.Conditia: sa nu fie uzat acel lucru si sa ai bonul de la magazin!






Bontine Deichmann ... again!
Nu acelasi model,ci altul,de data asta un model care nu mi-a placut in mod deosebit dar sunt super confortabile,asa ca la ... 8 euro cat erau reduse fix marimea mea,am zis "multumesc" si am plecat cu ele acasa!




Cizmulite Deichmann

Zilele trecute priveam cu tristete ca ale mele cizme favorite Bata de ... 3 ani (primele cizme luate de aici din primul salariu tot de aici :D)  imi intra apa in ele... Mi-au placut asa mult ca le-am purtat ca nebuna in zilele in care nu a plouat sau ma rog,cand plecam de acasa si nu ploua inca :D Nu sunt rupte la propriu,dar sunt undeva fisurate destul de putin,nici nu se observa de fapt,dar in schimb intra apa in ele :( La vremea respectiva am dat 60 euro pe ele ,lucru pe care eu nu prea il fac in materie de incaltaminte decat daca e din piele.Ori astea nu sunt,dar mi-au placut asa mult,ca le-am luat imediat ce le-am vazut fara sa probez sau sa ma uit la alte modele din magazin :)) Acum ma uit disperata dupa un model similar si tot sper... sa le gasesc din nou!
Asa ca mi-am luat cizmulitele Deichmann reduse la 20 euro. Nu seamana deloc cu cele Bata de care va tot vorbesc eu,dar... imi trebuiau musai si niste cizme fara toc,pentru ca restul care le am sunt cu toc!


Parfum Aqua di Gioia


Parfumul asta ma face sa ma simt ..sexy si increzatoare! E pentru a doua oara cand il am.Am vrut sa iau Gucci Guilty dar mi s-a spus clar si raspicat "Nuuu ti-l cumpar eu,asteapta mai ziua ta :)) "
Deci daca tot am vrut sa cumpar parfum,mi l-am luat pe asta.




"Prafuri" SilkNaturals


Le zic prafuri bineinteles la misto,mi-am dat comanda de pe SilkNaturals de ceva sample uri de blush uri si doua sau trei fardulete.Pai na,stiu ca nu trebuia,dar curiozitatea a invins.Sa stiti ca nu sunt eu de vina,Georgiana e! :D Sunt singurele cosmetice de fapt comandate in decembrie,in afara de paduri demachiante si demachiant.
Poze nu am,pentru  ca nu am primit inca comanda de la ei,dar voi reveni cu siguranta cu impresii despre fardurile minerale intr-o postare viitoare.
De exemplu ma obseda nuanta asta care "teoretic" e dupe dupa NP
Bareback- neutral tan matte- NP

Clock House


Gentuta C&A







Tigi Bed Head Hair Care

Some Like It Hot Tween Set (Salon Size): Heat & Humidity Resistant Sulfate-Free Shampoo 750ml & Heat & Humidity Resistant Conditioner 750ml

Desi le-am achizitionat la reducere de pe cheapsmells.com cu 21 euro ambele,am platit la transport 10 euro fiind destul de voluminoase.Nu-mi pare rau,pentru ca sunt in "salon size" si pe aici oricum nu le-as fi gasit sa le iau.Sper sa mi se potriveasca si sa fiu multumita de ele.




De la ideea "luna asta promit eu ca ma rezum la un parfum si la inca ceva,o piesa vestimentara" am ajuns la ce ati vazut mai sus :(
Si da,in ultima vreme sunt o rasfatata si jumate.Faza tragica e ca nu prea o merit,dar fie :)) Imi mai pastrez bruma de bani din salariul asta pentru luna ianuarie cand vor fi reduceri la hainute!


Va place ceva din ceea ce mi-am luat?

Last Edit: Nu uitati de my b-day giveaway.Click aici.


Pupici,
Andreea

Supercounters